Ogłoszenie numer: 1408156, z dnia 2016-11-23
Urząd Miejski w Boguszowie-Gorcach
Burmistrz Miasta Boguszowa-Gorc
ogłasza nabór na stanowisko:
Podinspektor /Inspektor w Wydziale Inwestycji Miejskich Urzędu Miejskiego w Boguszowie-Gorcach
Miejsce pracy: Boguszów-Gorce
Opis stanowiska
wymiar czasu pracy: 1 etat - pełny wymiar czasu pracy
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Kompleksowy nadzór nad realizacją procesu inwestycyjnego, dla zadań realizowanych przez Gminę samodzielnie i we współpracy z innymi jednostkami, w zakresie:
- opracowania dokumentacji technicznej,
- realizacji robót budowlanych,
- kontroli wydatków ramach zadania,
- opracowania wniosków o dofinansowanie zadań realizowanych przez Gminę,
- prowadzenia umów o dofinansowanie zadań realizowanych przez Gminę,
- uczestnictwa w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi,
- rozliczenia prowadzonych zadań.
Pozostałe obowiązki:
- współpraca z WZWiK w zakresie przekazania majątku w postaci sieci kanalizacji deszczowej, sanitarnej i ogólnospławnej,
- współpraca przy opracowaniu dokumentów planistycznych Gminy oraz załączników do uchwały budżetowej,
- współdziałanie z właściwymi organami administracji rządowej i samorządowej,
- przygotowywanie odpowiedzi na wnioski i skargi składane przez mieszkańców, w tym zbieranie niezbędnych informacji, udzielanie odpowiedzi w terminach zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
Warunki pracy na stanowisku:
Praca biurowa i w terenie.
Praca biurowa - w budynku Urzędu Miejskiego w Boguszowie-Gorcach w pokoju na I piętrze, w tym konieczność poruszania się po całym budynku oraz poza budynkiem. Budynek, w którym znajduje się miejsce pracy nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (schody, brak wind).
Stanowisko związane z pracą przy komputerze.
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie lub państw Unii Europejskiej lub innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- wykształcenie wyższe techniczne, co najmniej inżynierskie, preferowane specjalności: konstrukcyjno-budowlana lub drogowa lub architektoniczna lub instalacje sanitarne lub instalacje elektryczne lub instalacje teletechniczne,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej - nie dotyczy obywateli polskich,
- brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania zadań pracownika biurowo-terenowego.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność biegłej obsługi komputera,
- znajomość przepisów z zakresu ustawy o ustawy - Prawo budowlane, ustawy - Prawo zamówień publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie terytorialnym oraz Instrukcji kancelaryjnej,
- umiejętność pracy w zespole,
- odpowiedzialność, staranność, samodzielność, komunikatywność, dobra organizacja pracy, odporność na stres,
- terminowość i poprawność wykonywanej pracy,
- sumienność i profesjonalizm w działaniu,
- mile widziane doświadczenie w realizacji zadań dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej.