Ogłoszenie numer: 697858, z dnia 2015-05-12
Urząd Gminy Raszyn
Wójt Gminy Raszyn ogłasza ponownie otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze.
Podinspektor / Inspektor ds. robót drogowych
Miejsce pracy: Raszyn
Opis stanowiska
Zadania wykonywane na stanowisku:
- Prowadzenie zadań inwestycyjnych i remontowych przewidzianych budżetami na kolejne lata w zakresie robót drogowych,
- Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej dla wykonania robót remontowych i inwestycyjnych (od wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne na wykonanie prac projektowych, robót budowlanych, przygotowanie wzorów umów, po nadzór nad realizacją prac projektowych i robót wymienionych zadań)
- Przygotowywanie informacji do celów sprawozdawczych
- Odpowiadanie na pisma mieszkańców dot. spraw związanych z zarządzaniem przez Gminę drogami.
Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- praca biurowa z obsługą programów komputerowych w budynku Urzędu Gminy Raszyn,
- wejście do budynku – podjazd dla osób niepełnosprawnych,
- toalety: 1 toaleta (na parterze) przystosowana do korzystania dla osób na wózkach inwalidzkich,
- w budynku urzędu brak wind,
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagania
Niezbędne wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie wyższe lub średnie budowlane bądź drogowe,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- minimum 2 lata w administracji samorządowej na w/w stanowisku lub instytucji wykonującej lub nadzorującej roboty drogowe (majster, kierownik robót, inspektor nadzoru),
- uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do projektowania lub kierowania robotami
- wskazana czynna przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.
Dodatkowe wymagania dla kandydatów:
- obsługa komputera (pakiet biurowy MS Office),
- znajomość powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności: Prawo Zamówień Publicznych, Prawo budowlane, Ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, Ustawy o drogach publicznych,
- samodzielność i umiejętność organizowania stanowiska pracy,
- kreatywność i wysoka kultura osobista.
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) kwestionariusz osobowy*,
3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
4) oświadczenie o niekaralności
5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych*,
6) kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie,
7) kopie świadectw pracy ( oraz zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy),
8) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
9) kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.