Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Kujawsko-pomorskie Sicienko Inspektor w Administracji Publicznej Sicienko
Podinspektor / Inspektor ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Referacie Inwestycji i Rozwoju

Podinspektor / Inspektor ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Referacie Inwestycji i Rozwoju

Urząd Gminy w Sicienku
Sicienko
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
810 dni temu

Ogłoszenie numer: 6967806, z dnia 2022-05-27

Urząd Gminy w Sicienku

ul. Mrotecka 9

86-014 Sicienko

 

WÓJT GMINY SICIENKO

ogłasza V nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Podinspektor / Inspektor ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Referacie Inwestycji i Rozwoju

Miejsce pracy: Sicienko

 

Opis stanowiska

Prowadzenie przydzielonych zadań inwestycyjnych, modernizacyjnych i remontowych w zakresie przygotowania i realizacji, w szczególności:

  • opracowywanie planów i programów inwestycji gminnych,
  • ustalanie i pozyskiwanie podstawowych założeń i warunków technicznych do projektowania,
  • koordynowanie działań związanych z przygotowaniem dokumentacji technicznej i kosztorysowej, niezbędnej do realizacji zadań,
  • sprawdzanie pod względem formalnym poprawności dokumentacji technicznej i kosztorysowej, przekazywanej przez projektantów, niezbędnej do realizacji zadań,
  • uzyskiwanie wymaganych zezwoleń lub złożenia zgłoszenia inwestycji, zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane,
  • przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia, kryteriów wyboru, projektu umowy i wniosków o udzielenie zamówienia publicznego oraz współpraca w zakresie udzielania zamówienia publicznego,
  • udział w przekazywaniu placu budowy, pod roboty oraz prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu prowadzonych inwestycji i remontów,
  • podejmowanie działań w celu usunięcia pojawiających się przeszkód na etapie przygotowania jak i realizacji inwestycji i remontów,
  • udział w komisjach technicznych powołanych do oceny lub rozstrzygnięcia technicznych spraw budowy w toku jej realizacji,
  • uczestniczenie w czynnościach odbiorowych i przy przekazywaniu zakończonych budów do użytkowania,
  • sprawdzanie kompletności dokumentów techniczno-rozliczeniowych przedstawianych przez wykonawcę na każdym etapie realizacji zadań oraz kontrola ich zgodności z warunkami umownymi,
  • przygotowanie i złożenie wniosków o zakończeniu budowy i wydania decyzji na użytkownie,
  • rozliczanie finansowe realizowanych zadań,
  • prowadzenie Karty realizacji inwestycji,
  • współpraca przy sporządzaniu wniosków do instytucji lub organizacji o pozyskanie środków z funduszy zewnętrznych na realizację zadań,
  • analizowanie i aktualizacja kosztorysów na roboty inwestycyjne i remontowe, weryfikacja kosztorysów składanych przez wykonawców robót,
  • sporządzanie sprawozdań, raportów, analiz i informacji z zakresu prowadzonych spraw,
  • organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych,
  • inicjowanie zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy.

Wymagania

Wymagania niezbędne:

Kandydatem może być osoba która:

  • spełnia wymagania określone w art. 6 ust. 1 oraz ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
  • posiada wykształcenie wyższe techniczne,
  • posiada biegłą umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • zna zagadnienia z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym przepisy prawa z zakresu:
    • ustawy o samorządzie gminnym,
    • prawa budowlanego,
    • prawa zamówień publicznych,
    • ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
    • kodeksu postępowania administracyjnego;
  • posiada co najmniej 12-miesięczne doświadczenie zawodowe,
  • posiada doświadczenie zawodowe w zakresie: przygotowania i realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych lub biurze projektowym lub na budowie w charakterze inżyniera budowy;
  • posiada prawo jazdy kat. B,
  • posiada znajomość zagadnień związanych z przedstawionym poniżej zakresem zadań.

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość programów kosztorysowych, umiejętność kosztorysowania,
  • uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub w innej specjalności,
  • doświadczenie w pozyskiwaniu dotacji na działania inwestycyjne ze środków zewnętrznych,
  • umiejętność interpretowania przepisów,
  • kreatywność,
  • komunikatywność,
  • inicjatywa,
  • zdyscyplinowanie,
  • odpowiedzialność,
  • umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • odporność na trudne sytuacje zawodowe.

Oferujemy

Warunki pracy na stanowisku

  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie;
  • umowa o pracę - pełen etat;
  • praca w budynku Urzędu Gminy w Sicienku, ul. Mrotecka 9, na parterze, budynek bez windy, posiada podjazd;
  • praca w godzinach: 7:30-15:30 - poniedziałek, środa i czwartek; w godz. 7.30-17.00- wtorek; w godz. 7.30-14.00 w piątek;
  • praca w zespole;
  • codzienny kontakt telefoniczny;
  • bezpośredni kontakt z klientami.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sicienku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

 

Urząd Gminy w Sicienku jest pracodawcą równych szans. Oferty rozpatrywane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonanie polityczne, przynależność związkowa, pochodzenie etnicze, wyznanie, orientacje seksualna czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną. Osoba z niepełnosprawnością może skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu.

 

Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny - opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;
  • życiorys zawodowy (curriculum vitae) - opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub
    e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  • kserokopie świadectw pracy;
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
  • oświadczenie o niekaralności, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i pełni praw publicznych oraz o posiadanym obywatelstwie;
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  • oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną w związku z ogłoszeniem naboru;
  • dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań dodatkowych;
  • referencje, jeśli takie posiada;
  • inne dokumenty, jeżeli obowiązek ich złożenia wynika z odrębnych przepisów;
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty