Ogłoszenie numer: 6967806, z dnia 2022-05-27
Urząd Gminy w Sicienku
ul. Mrotecka 9
86-014 Sicienko
WÓJT GMINY SICIENKO
ogłasza V nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Podinspektor / Inspektor ds. przygotowania i realizacji inwestycji w Referacie Inwestycji i Rozwoju
Miejsce pracy: Sicienko
Opis stanowiska
Prowadzenie przydzielonych zadań inwestycyjnych, modernizacyjnych i remontowych w zakresie przygotowania i realizacji, w szczególności:
- opracowywanie planów i programów inwestycji gminnych,
- ustalanie i pozyskiwanie podstawowych założeń i warunków technicznych do projektowania,
- koordynowanie działań związanych z przygotowaniem dokumentacji technicznej i kosztorysowej, niezbędnej do realizacji zadań,
- sprawdzanie pod względem formalnym poprawności dokumentacji technicznej i kosztorysowej, przekazywanej przez projektantów, niezbędnej do realizacji zadań,
- uzyskiwanie wymaganych zezwoleń lub złożenia zgłoszenia inwestycji, zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane,
- przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia, kryteriów wyboru, projektu umowy i wniosków o udzielenie zamówienia publicznego oraz współpraca w zakresie udzielania zamówienia publicznego,
- udział w przekazywaniu placu budowy, pod roboty oraz prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu prowadzonych inwestycji i remontów,
- podejmowanie działań w celu usunięcia pojawiających się przeszkód na etapie przygotowania jak i realizacji inwestycji i remontów,
- udział w komisjach technicznych powołanych do oceny lub rozstrzygnięcia technicznych spraw budowy w toku jej realizacji,
- uczestniczenie w czynnościach odbiorowych i przy przekazywaniu zakończonych budów do użytkowania,
- sprawdzanie kompletności dokumentów techniczno-rozliczeniowych przedstawianych przez wykonawcę na każdym etapie realizacji zadań oraz kontrola ich zgodności z warunkami umownymi,
- przygotowanie i złożenie wniosków o zakończeniu budowy i wydania decyzji na użytkownie,
- rozliczanie finansowe realizowanych zadań,
- prowadzenie Karty realizacji inwestycji,
- współpraca przy sporządzaniu wniosków do instytucji lub organizacji o pozyskanie środków z funduszy zewnętrznych na realizację zadań,
- analizowanie i aktualizacja kosztorysów na roboty inwestycyjne i remontowe, weryfikacja kosztorysów składanych przez wykonawców robót,
- sporządzanie sprawozdań, raportów, analiz i informacji z zakresu prowadzonych spraw,
- organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych,
- inicjowanie zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy.
Wymagania
Wymagania niezbędne:
Kandydatem może być osoba która:
- spełnia wymagania określone w art. 6 ust. 1 oraz ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
- posiada wykształcenie wyższe techniczne,
- posiada biegłą umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- zna zagadnienia z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym przepisy prawa z zakresu:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- prawa budowlanego,
- prawa zamówień publicznych,
- ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- kodeksu postępowania administracyjnego;
- posiada co najmniej 12-miesięczne doświadczenie zawodowe,
- posiada doświadczenie zawodowe w zakresie: przygotowania i realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych lub biurze projektowym lub na budowie w charakterze inżyniera budowy;
- posiada prawo jazdy kat. B,
- posiada znajomość zagadnień związanych z przedstawionym poniżej zakresem zadań.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość programów kosztorysowych, umiejętność kosztorysowania,
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub w innej specjalności,
- doświadczenie w pozyskiwaniu dotacji na działania inwestycyjne ze środków zewnętrznych,
- umiejętność interpretowania przepisów,
- kreatywność,
- komunikatywność,
- inicjatywa,
- zdyscyplinowanie,
- odpowiedzialność,
- umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- odporność na trudne sytuacje zawodowe.
Oferujemy
Warunki pracy na stanowisku
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie;
- umowa o pracę - pełen etat;
- praca w budynku Urzędu Gminy w Sicienku, ul. Mrotecka 9, na parterze, budynek bez windy, posiada podjazd;
- praca w godzinach: 7:30-15:30 - poniedziałek, środa i czwartek; w godz. 7.30-17.00- wtorek; w godz. 7.30-14.00 w piątek;
- praca w zespole;
- codzienny kontakt telefoniczny;
- bezpośredni kontakt z klientami.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sicienku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Urząd Gminy w Sicienku jest pracodawcą równych szans. Oferty rozpatrywane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonanie polityczne, przynależność związkowa, pochodzenie etnicze, wyznanie, orientacje seksualna czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną. Osoba z niepełnosprawnością może skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny - opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;
- życiorys zawodowy (curriculum vitae) - opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub
e-mailem oraz własnoręcznym podpisem; - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
- oświadczenie o niekaralności, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i pełni praw publicznych oraz o posiadanym obywatelstwie;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
- oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną w związku z ogłoszeniem naboru;
- dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań dodatkowych;
- referencje, jeśli takie posiada;
- inne dokumenty, jeżeli obowiązek ich złożenia wynika z odrębnych przepisów;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530).