Urząd Miasta Łodzi
ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź,
ogłasza nabór kandydatów do pracy na wolne stanowisko urzędnicze
podinspektor/inspektor
ds. koncepcji drogowych
w Oddziale Koncepcji Drogowych
w Biurze Architekta Miasta
w Departamencie Architektury i Rozwoju
Wymiar czasu pracy: 1 etat – pełen wymiar czasu pracy
Numer ewidencyjny naboru: 124/DAR-BAr.III/6/VI/2018
Data publikacji ogłoszenia: 11 czerwca 2018 roku
Termin składania ofert: 21 czerwca 2018 roku
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: < 6 %
Warunki pracy na stanowisku:
- siedziba Biura – ul. Piotrkowska 113 (budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządu ruchu),
- praca przy komputerze,
- praca w pozycji siedzącej,
- możliwa praca poza siedzibą Biura.
Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:
- sporządzanie wytycznych i uzgadnianie planów rozwoju sieci drogowej opracowywanych przez Zarząd Dróg i Transportu, w tym:
- priorytetyzacja planowanych inwestycji drogowych,
- inicjatywa inwestycyjna w zakresie projektów drogowych,
- opracowywanie na potrzeby inwestycyjne koncepcji funkcjonalno-przestrzennych dla dróg, koncepcji funkcjonalno-przestrzennych dla inwestycji drogowych obejmujących w zależności od potrzeb część graficzną, opisową i kosztorysową,
- nadzorowanie i akceptacja zgodności projektów budowlanych i wykonawczych z zatwierdzonymi koncepcjami drogowymi,
- opiniowanie projektów remontów odtworzeniowych dróg,
- szacowanie kosztów inwestycji,
- przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji Oddziału do Archiwum Zakładowego,
- wykonywanie na polecenie przełożonych – innych zadań Oddziału oraz zadań zleconych Oddziałowi, pozostających w zakresie jego właściwości.
Wymagania niezbędne/konieczne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego lub posiadanie obywatelstwa innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza wymóg ustawowy, a zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji,
- wyrażenie zgody, w przypadku wyłonienia do zatrudnienia, na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza wymóg ustawowy, a zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, na czas realizacji umowy o pracę,
- wykształcenie wyższe,
- staż pracy: w przypadku stanowiska podinspektora staż pracy nie jest wymagany, w przypadku stanowiska inspektora wymagany jest minimum 3-letni staż pracy,
- znajomość ustaw: o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o dostępie do informacji publicznej, o drogach publicznych,
- znajomość studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Łodzi,
- znajomość rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie,
- znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (Kpa),
- znajomość Strategii Zintegrowanego Rozwoju Łodzi 2020+,
- znajomość Strategii Przestrzennego Rozwoju Łodzi 2020+,
- umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office),
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- umiejętność obsługi programu Autocad.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej,
- doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z projektowaniem dróg lub zarządzaniem systemami transportowymi,
- posiadanie uprawnień do kosztorysowania,
- umiejętność obsługi programów: Aimsun,Visim/Visum, Autocad Civil,
- umiejętność kosztorysowania robót drogowych i infrastrukturalnych.