Urząd Miasta Łodzi
ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź,
ogłasza nabór kandydatów do pracy na wolne stanowisko urzędnicze
podinspektor/inspektor
ds. inwestycyjno-remontowych
w Oddziale ds. Projektów i Inwestycji
w Wydziale Edukacji
w Departamencie Spraw Społecznych
Wymiar czasu pracy: 1 etat – pełen wymiar czasu pracy
Numer ewidencyjny naboru: 97/DSS-Ed.IV/7/V/2018
Data publikacji ogłoszenia: 2 maja 2018 roku
Termin składania ofert: 14 maja 2018 roku
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: < 6 %
Warunki pracy na stanowisku:
- siedziba Wydziału – ul. Krzemieniecka 2b (budynek jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządu ruchu),
- praca przy komputerze,
- praca w pozycji siedzącej,
- możliwa praca poza siedzibą Wydziału.
Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:
- udzielanie pomocy i instruktażu dyrektorom szkół i nadzorowanych placówek w zakresie realizacji zadań remontowych,
- prowadzenie bazy danych dotyczącej stanu technicznego budynków i obiektów oświatowych zajmowanych przez nadzorowane szkoły i placówki oświatowe w oparciu o:
- zgłaszane potrzeby w zakresie remontów i inwestycji,
- informacje o wykonanych inwestycjach i remontach oraz naprawach,
- dokonane przeglądy techniczne,
- koordynowanie spraw związanych z dokonywaniem przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych czynności prawnych w zakresie zwykłego zarządu mieniem będącym w posiadaniu szkoły lub placówki oświatowej, w tym przeprowadzanie kontroli w zakresie gospodarowania mieniem,
- udział w opracowywaniu planów rzeczowo-finansowych w zakresie potrzeb inwestycyjno-remontowych nadzorowanych szkół i placówek oświatowych oraz wnioskowanie o umieszczenie ich w budżecie Miasta,
- monitorowanie, kontrolowanie i rozliczanie zadań inwestycyjno-remontowych realizowanych przez szkoły i placówki oświatowe prowadzone przez miasto, w tym:
- kontrolowanie realizacji robót,
- uczestniczenie w naradach technicznych oraz odbiorach robót remontowych i odbiorach inwestycji,
- rozliczanie nakładów poniesionych na realizację zadań inwestycyjnych po ich zakończeniu (we współpracy z Oddziałem Ekonomicznym),
- prowadzenie, aktualizacja elektronicznych wykazów, baz danych oraz zestawień zawierających informacje w sprawach dotyczących odpowiednio realizowanych zadań i czynności,
- udział w pracach komisji przetargowych,
- przekazanie szkołom i placówkom oświatowym składników majątkowych zrealizowanych zadań inwestycyjnych,
- prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań publicznych w ramach inicjatyw lokalnych (zadania inwestycyjne i remontowe),
- prowadzenie konsultacji społecznych w zakresie spraw prowadzonych przez Oddział,
- przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji Oddziału do Archiwum Zakładowego,
- wykonywanie na polecenie przełożonych – innych zadań Oddziału oraz zadań zleconych Oddziałowi, pozostających w zakresie jego właściwości.
Wymagania niezbędne/konieczne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego lub posiadanie obywatelstwa innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe,
- staż pracy: w przypadku stanowiska podinspektora - staż pracy nie jest wymagany, w przypadku stanowiska inspektora - wymagany jest minimum 3-letni staż pracy,
- znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane, znajomość aktów wykonawczych do ww. ustaw,
- znajomość przepisów dotyczących eksploatacji budynków,
- znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (Kpa),
- znajomość Strategii Zintegrowanego Rozwoju Łodzi 2020+,
- znajomość Polityki Rozwoju Edukacji Miasta Łodzi 2020+,
- umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office),
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej.