Prezydent miasta stołecznego Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na 3 wolne stanowiska urzędnicze
w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy
pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
Termin składania dokumentów: 20 listopada 2019 r.
Główne odpowiedzialności:
- Obsługa wsparcia użytkownika w zakresie zgłoszeń związanych z funkcjonowaniem oprogramowania, sprzętu komputerowego oraz sprzętu telekomunikacyjnego.
- Zapewnienie prawidłowej pracy sprzętu komputerowego, infrastruktury sieciowej i oprogramowania.
- Administrowanie narzędziami wspierającymi zarządzanie usługami IT.
- Nadzór nad użytkownikami sieci teleinformatycznej, identyfikacja nowych rozwiązań technologicznych.
- Prowadzenie szkoleń doskonalących w zakresie wykorzystania sprzętu IT i oprogramowania biurowego w Urzędzie.
Charakterystyka pracy:
- Nadzorowanie przestrzegania przez użytkowników zasad eksploatowania sprzętu IT, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania biurowego,
- Planowanie rozwoju IT wspomagających pracę Wydziału,
- Współuczestniczenie w projektach informatycznych realizowanych przez Biuro,
- Wsparcie użytkownika krytycznego – czyli użytkownika, którego komórka organizacyjna pracuje w trybie dyżurów całodobowych w zakresie sprzętu komputerowego, sprzętu IT, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania biurowego.
- Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawy o ustroju m.st. Warszawy, ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.
Miejsce pracy: Praca w budynku Urzędu i poza nim. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek, windy i ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Drzwi wejściowe do pomieszczenia uniemożliwiają wjazd wózkiem inwalidzkim. Toalety dostosowane do poruszania się wózkami inwalidzkimi.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się na zewnątrz i wewnątrz lokalizacji Urzędu. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
- obywatelstwo polskie - o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną,
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia,
- wymagane kompetencje: identyfikacja z Urzędem, sumienność, samodzielność, komunikacja, obsługa klienta zewnętrznego/wewnętrznego, współpraca.
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia na kierunkach informatycznych,
- powyżej półroczne doświadczenie zawodowe w pracy w zespole Service Desk.