Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie w Urzędzie
miasta stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
Termin składania dokumentów: 8 stycznia 2021 r.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Główne odpowiedzialności:
- regulowanie praw Skarbu Państwa w księgach wieczystych,
- zasiedzenia nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa.
Charakterystyka pracy:
- prowadzenie postępowań mających na celu ujawnianie tytułu Skarbu Państwa do nieruchomości w księgach wieczystych,
- prowadzenie postępowań związanych z nabywaniem na rzecz Skarbu Państwa praw własności do nieruchomości w drodze zasiedzenia,
- praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, ustawa z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece, ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny, ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: Praca w budynku Urzędu. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Wejście do budynku oraz ciągi komunikacyjne dostosowane dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. Toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, kontaktem z interesantami oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną,
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia,
- wymagane kompetencje: identyfikacja z urzędem, wiedza zawodowa, znajomość przepisów i procedur, sumienność, dążenie do rezultatów, komunikacja, samodzielność.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia z zakresu geodezji, administracji, zarządzania z zakresu gospodarki nieruchomościami, gospodarki przestrzennej lub jednolite magisterskie o kierunku prawo,
- powyżej półroczne doświadczenie zawodowe w zakresie gospodarowania nieruchomościami, obsługi prawnej lub w administracji publicznej,
- uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego, do podziałów nieruchomości – uprawnienia geodezyjne.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.