Prezydent miasta stołecznego Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy
pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
Nazwa projektowa stanowiska: specjalista ds. rozliczeń
(Umowa o pracę na czas określony – na czas realizacji projektu.
Przewidywany czas realizacji projektu do 28 lutego 2023 r.)
Projekt pn. „Budowa i wdrożenie zintegrowanego systemu wsparcia usług opiekuńczych opartego na narzędziach TIK na terenie Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego (E-Opieka)"
Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (w ramach instrumentu Zintegrowane Inwestycje Terytorialne dla Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego 2014-2020)
Termin składania dokumentów: 4 listopada 2019 r.
Główne odpowiedzialności:
- Prowadzenie działań związanych z koordynacją, przygotowaniem projektów, w tym przygotowaniem wniosków o finansowanie projektów.
- Koordynacja projektów, nadzór nad realizacją i rozliczaniem. Przygotowywanie i prowadzenie wymaganej dokumentacji. Prowadzenie spraw związanych z postępowaniami w trybie zamówień publicznych i realizacją umów prowadzonych przez komórki w ramach poszczególnych projektów.
- Koordynacja działań i współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, dotycząca przygotowania i wdrażania projektów realizowanych w komórkach i jednostkach im podległych, w zakresie pozyskiwania środków z funduszy europejskich. Współpraca z otoczeniem rynkowym, w tym naukowym, pozarządowym i gospodarczym w celu inicjowania i realizacji projektów.
- Prowadzenie rejestrów i ewidencji i sprawozdań z realizowanych projektów. Gromadzenie informacji dotyczących przygotowywanych i realizowanych projektów, między innymi z udziałem funduszy europejskich.
- Prowadzenie spraw związanych z promocją i realizacją działań informacyjnych projektów.
Charakterystyka pracy:
- Koordynacja, realizacja i sprawozdawczość finansowa projektów, w tym w szczególności projektu pn. „Budowa i wdrożenie zintegrowanego systemu wsparcia usług opiekuńczych opartego na narzędziach TIK na terenie Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego (E-Opieka)" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (w ramach instrumentu: Zintegrowane Inwestycje Terytorialne dla Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego 2014-2020) i opisanego na stronie http://senioralna.um.warszawa.pl/eopieka, zgodnie z harmonogramem zadań projektowych i przepisami dotyczącymi funduszy europejskich,
- Współpraca w zakresie realizacji, rozliczania i monitorowania projektów oraz nadzór finansowy nad zadaniami realizowanymi przez Partnerów projektu i jednostki organizacyjne m.st. Warszawy; współpraca z podmiotami zewnętrznymi, w tym m.in. urzędami centralnymi, Instytucją Zarządzającą, Instytucjami Pośredniczącymi oraz jednostkami samorządu terytorialnego na rzecz wdrażania projektów,
- Wybór wykonawców zewnętrznych do realizacji zadań zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz wewnętrznym Regulaminem udzielania zamówień publicznych poniżej 30 tys. euro, koordynacja i nadzór prac wykonawców.
- Monitoring i ewaluacja realizowanych projektów, przygotowywanie okresowych wniosków o płatność w zakresie finansowym i merytorycznym wymaganych przez właściwą Instytucję, w tym z wykorzystaniem Centralnego Systemu Teleinformatycznego SL2014, a także okresowych i końcowych raportów i sprawozdań z realizacji zadań Lidera i Partnerów, w tym na potrzeby Prezydenta i Rady Miasta,
- Wprowadzanie do projektu budżetu Miasta oraz Wieloletniej Prognozy Finansowej planu dochodów, zmian i wydatków związanych z projektami, weryfikacja wydatkowania środków i realizacji umów zgodnie z przepisami dotyczącymi funduszy pomocowych, opracowywanie dokumentów finansowo-księgowych związanych z realizacją projektów oraz gromadzenie i przechowywanie dokumentacji projektowej.
- Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. regulacji prawnych: ustawa o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020, Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020, Wytyczne w zakresie warunków gromadzenia i przekazywania danych w postaci elektronicznej na lata 2014-2020, Wytyczne w zakresie monitorowania postępu rzeczowego programów operacyjnych na lata 2014-2020, ustawa o finansach publicznych, ustawa Prawo zamówień publicznych, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy, przepisy z zakresu ochrony danych osobowych, Strategia Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych dla Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego 2014-2020.
Miejsce pracy: Praca w budynku Urzędu i poza nim. Budynek wyposażony w windę dostosowaną do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toalety dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie oraz bezpośrednią i telefoniczną obsługą klienta. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
- obywatelstwo polskie - o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art.11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego weryfikowana podczas testu wiedzy lub/i rozmowy kwalifikacyjnej,
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia,
- wymagane kompetencje: identyfikacja z urzędem, komunikacja, sumienność, dążenie do rezultatu, samodzielność, współpraca.
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia z zakresu zarządzania, finansów, administracji,
- powyżej pół roku doświadczenia zawodowego w zakresie:
- przygotowywania projektów do realizacji z wykorzystaniem środków zewnętrznych, w tym środków Unii Europejskiej lub
- pozyskiwania środków finansowych na realizację projektów realizowanych z wykorzystaniem środków zewnętrznych, w tym środków Unii Europejskiej lub
- wdrażania projektów realizowanych z wykorzystaniem środków zewnętrznych, w tym środków Unii Europejskiej.