Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na 2 wolne stanowiska urzędnicze w
Urzędzie miasta stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
Termin składania dokumentów: 15 października 2020 r.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Główne odpowiedzialności:
- planowanie, budowa, konsolidacja, zarządzanie, monitorowanie i rozwój krytycznych usług telekomunikacyjnych i teleinformatycznych m.st. Warszawy oraz jednostek organizacyjnych współpracujących,
- planowanie, budowa, rozwój i utrzymanie infrastruktury ICT oraz bezpieczeństwa usług,
- kontrola i monitorowanie dostępności usług krytycznych oraz bezpieczeństwa wraz z obsługą incydentów,
- opracowywanie standardów zaleceń i procedur w zakresie usług sieciowych oraz bezpieczeństwa ICT m.st. Warszawy.
Charakterystyka pracy:
- administrowanie systemami serwerowymi fizycznymi i wirtualnymi dedykowanymi dla obsługi infrastruktury bezpieczeństwa teleinformatycznego,
- obsługa i rozwiązywanie incydentów bezpieczeństwa,
- zapewnienie aktualności dokumentacji infrastruktury sieciowej i bezpieczeństwa,
- udział w pracach Wydziału w zakresie usuwania awarii, przebudowy i konserwacji systemów bezpieczeństwa teleinformatycznego Urzędu,
- udział w postępowaniach o zamówienia publiczne z zakresu działania Wydziału;
- Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, przepisy z zakresu ochrony danych osobowych.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: Praca w budynku Urzędu i poza nim. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek, windy oraz ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Drzwi wejściowe do pomieszczenia uniemożliwiają wjazd wózkiem inwalidzkim. Toalety dostosowane do poruszania się wózkami inwalidzkimi.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się na wewnątrz budynku i w terenie, ręcznym przenoszeniem ciężarów. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art.11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną,
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego weryfikowana podczas testu wiedzy lub/i rozmowy kwalifikacyjnej,
- wymagane kompetencje: identyfikacja z urzędem, dążenie do rezultatów, komunikacja, samodzielność, sumienność, współpraca.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia z zakresu informatyki, systemów i sieci teleinformatycznych, telekomunikacji, bezpieczeństwa teleinformatycznego,
- powyżej pół roku doświadczenia zawodowego w zakresie technologii Ethernet oraz IPv4/IPv6, administrowania usługami, infrastrukturą sieciową i bezpieczeństwa.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.