Prezydent miasta stołecznego Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na 2 wolne stanowiska urzędnicze
w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy
pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
w Wydziale Bezpieczeństwa
Miejskiego Centrum Sieci i Danych
Termin składania dokumentów: 20 listopada 2019 r.
Główne odpowiedzialności:
- Planowanie, budowa, konsolidacja, zarządzanie, monitorowanie i rozwój krytycznych usług telekomunikacyjnych i teleinformatycznych m.st. Warszawy oraz jednostek organizacyjnych współpracujących.
- Planowanie, budowa, rozwój i utrzymanie infrastruktury ICT oraz bezpieczeństwa usług.
- Kontrola i monitorowanie dostępności usług krytycznych oraz bezpieczeństwa wraz z obsługą incydentów.
- Opracowywanie standardów, zaleceń i procedur w zakresie usług sieciowych oraz bezpieczeństwa ICT m.st. Warszawy.
Charakterystyka pracy:
- Administrowanie systemami serwerowymi fizycznymi i wirtualnymi dedykowanymi dla obsługi infrastruktury bezpieczeństwa teleinformatycznego.
- Obsługa i rozwiązywanie incydentów bezpieczeństwa.
- Zapewnienie aktualności dokumentacji infrastruktury sieciowej i bezpieczeństwa.
- Udział w pracach Wydziału w zakresie usuwania awarii, przebudowy i konserwacji systemów bezpieczeństwa teleinformatycznego Urzędu.
- Udział w postępowaniach o zamówienia publiczne z zakresu działania Wydziału.
- Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz następujących aktów prawnych: ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, przepisów z zakresu ochrony danych osobowych.
Miejsce pracy: Praca w budynku Urzędu i poza nim. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek, windy oraz ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Drzwi wejściowe do pomieszczenia uniemożliwiają wjazd wózkiem inwalidzkim. Toalety dostosowane do poruszania się wózkami inwalidzkimi.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie, ręcznym przenoszeniem ciężarów. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
- obywatelstwo polskie - o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną,
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego weryfikowana podczas testu wiedzy lub/i rozmowy kwalifikacyjnej,
- wymagane kompetencje: identyfikacja z Urzędem, sumienność, komunikacja, samodzielność, współpraca.
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia z zakresu informatyki, systemów i sieci teleinformatycznych, telekomunikacji, bezpieczeństwa teleinformatycznego.