Prezydent miasta stołecznego Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na 2 wolne stanowiska urzędnicze
w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy
pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
Termin składania dokumentów: 5 czerwca 2018r.
Główne odpowiedzialności:
- Planowanie, budowa, konsolidacja, zarządzanie, monitorowanie i rozwój krytycznych usług telekomunikacyjnych i teleinformatycznych m.st. Warszawy oraz jednostek organizacyjnych współpracujących,
- Planowanie, budowa, rozwój i utrzymanie infrastruktury ICT oraz bezpieczeństwa usług,
- Kontrola i monitorowanie dostępności usług krytycznych oraz bezpieczeństwa wraz z obsługą incydentów,
- Opracowywanie standardów, zaleceń i procedur w zakresie usług sieciowych oraz bezpieczeństwa ICT m.st. Warszawy.
Charakterystyka pracy:
- Administrowanie systemami serwerowymi fizycznymi i wirtualnymi dedykowanymi dla obsługi infrastruktury bezpieczeństwa teleinformatycznego,
- Obsługa i rozwiązywanie incydentów bezpieczeństwa,
- Zapewnienie aktualności dokumentacji infrastruktury sieciowej i bezpieczeństwa,
- Udział w pracach Wydziału w zakresie usuwania awarii, przebudowy i konserwacji systemów bezpieczeństwa teleinformatycznego Urzędu,
- Udział w postępowaniach o zamówienia publiczne z zakresu działania Wydziału,
- Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. z następującymi aktami prawnymi: ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.
Miejsce pracy: Praca w budynku Urzędu i poza nim. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek, windy oraz ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Drzwi wejściowe do pomieszczenia uniemożliwiają wjazd wózkiem inwalidzkim. Toalety dostosowane do poruszania się wózkami inwalidzkimi.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie, ręcznym przenoszeniem ciężarów. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
- Obywatelstwo polskie - o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.),
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Nieposzlakowana opinia,
- Umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną,
- Wykształcenie wyższe minimum I stopnia,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego weryfikowana podczas testu wiedzy lub/i rozmowy kwalifikacyjnej,
- Wymagane kompetencje: identyfikacja z Urzędem, sumienność, dążenie do rezultatów, komunikacja, samodzielność, otwartość na zmiany, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
- Wykształcenie wyższe minimum I stopnia z zakresu informatyki, systemów i sieci teleinformatycznych, telekomunikacji, bezpieczeństwa teleinformatycznego.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.