Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na 2 wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie
miasta stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
Termin składania dokumentów do 5 października 2020 r.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Główne odpowiedzialności:
- zarządzanie projektami badawczymi, w tym konceptualizacja badań (dobór metod i technik badawczych, tworzenie narzędzi badawczych, opracowywanie schematów doboru prób itd.),
- analiza danych z badań zrealizowanych lub zamawianych przez Urząd,
- tworzenie raportów oraz prezentacji w oparciu o wyniki badań oraz opracowanie rekomendacji dla działań poszczególnych biur, wydziałów,
- przygotowywanie dokumentacji przetargowej, umów, zapytań ofertowych.
Charakterystyka pracy:
- opracowanie koncepcji badania (dobór metod i technik badawczych, tworzenie narzędzi badawczych itd.), analiza danych z badań ilościowych z wykorzystaniem programu SPSS, opracowanie raportów badawczych oraz prezentowanie wyników badań,
- realizacja badań online z wykorzystaniem narzędzia informatycznego,
- współpraca z klientami wewnętrznymi, dla których realizowane są badania oraz agencjami badawczymi,
- przygotowywanie dokumentacji przetargowej, umów, zapytań ofertowych w ramach procesu wyłonienia wykonawcy projektu badawczego,
- praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawa o ustroju m.st. Warszawy, ustawa o samorządzie gminnym, powiatowym, wojewódzkim, ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o zamówieniach publicznych, ustawa o dostępie do informacji publicznej.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: Praca w budynku Urzędu. Budynek wyposażony w podjazd oraz windę, umożliwiającą wjazd do budynku wózkiem inwalidzkim. Drzwi i korytarze umożliwiające poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toaleta przystosowana do poruszania się wózkami inwalidzkimi.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, prowadzeniem rozmów telefonicznych oraz z przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną,
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia z zakresu socjologii, psychologii lub ekonomii,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego weryfikowana podczas testu wiedzy lub/i rozmowy kwalifikacyjnej,
- wymagane kompetencje: identyfikacja z Urzędem, wiedza zawodowa, znajomość przepisów i procedur, sumienność, dążenie do rezultatów, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
Wymagania dodatkowe:
- powyżej pół roczne doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania projektami badawczymi, w tym konceptualizacja badań (dobór metod i technik badawczych, tworzenie narzędzi badawczych itd.), analizy statystycznej danych, tworzenia raportów oraz prezentacji w oparciu o wyniki badań lub analizy statystycznej danych z wykorzystaniem aplikacji SPSS.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.