- Wykształcenie wyższe, preferowane w obszarze rachunkowości, finansów lub controllingu;
- 2-3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej;
- Znajomość metod budżetowania i analizy finansowej;
- Znajomość systemów ERP, znajomość systemu Microsoft Finance & Operations będzie dodatkowym atutem;
- Bardzo dobre umiejętności analityczne i koncepcyjne, poparte solidną znajomością MS Office, VBA i podstaw SQL;
- Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy;
- Proaktywne podejście i własna inicjatywa;
- Gotowość do podjęcia pracy w systemie hybrydowym;
- Znajomość języka niemieckiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację; znajomość języka angielskiego mile widziana.
- Kształtowanie, pozyskiwanie i przetwarzanie danych do kalkulacji kosztów wytworzenia – i pośrednio cen sprzedaży – obecnych i nowo wprowadzanych produktów;
- Udział w tworzeniu cenników i ofert sprzedaży;
- Kalkulacja rentowności produktów oraz cen sprzedaży dla indywidualnych zamówień, klientów z dokładnością co do detalu/ zlecenia;
- Udział w procesie planowanie i budżetowania oraz kontrola stopnia ich realizacji;
- Przygotowywanie raportów finansowych, wraz z analizą odchyleń;
- Identyfikacja i ocena działań doskonalących, poprawiających efektywność kosztową lub przychodową;
- Rozwój procesów i narzędzi controllingowych;
- Identyfikacja obszarów wymagających poprawy i zaproponowanie działań naprawczych, wspieranie wniosków ad-hoc od kierowników działów;
- Wspieranie realizacji kontroli wewnętrznych związanych z: portfelem zamówień, rozpoznawaniem przychodów, zapasami, środkami trwałymi;
- Przygotowywanie raportów dotyczących: zamówień, przychodów, marżowości, zapasów oraz analiza kosztów stałych i zmiennych;
- Kalkulacja stawek godzinowych w poszczególnych obszarach produkcyjnych;
- Cotygodniowe raportowanie otrzymanych zamówień, przygotowywanie periodyzacji portfela zamówień oraz analizowanie otrzymanych zamówień i marży;
- Udział w tworzeniu wniosków inwestycyjnych;
- Wsparcie w tworzeniu strategii firmy, monitorowaniu wyników biznesowych i ich interpretacja;
- Udział w tworzeniu działu controllingu w nowo powstającej firmie produkcyjnej;
- Wsparcie procesów controllingowych w pozostałych spółkach grupy kapitałowej.
- Pracę w innowacyjnym przedsiębiorstwie (greenfield) nastawionym na rozwój;
- Realny wpływ na proces decyzyjny w firmie, możliwość wprowadzania usprawnień i optymalizacji;
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym;
- Możliwość pogłębiania wiedzy oraz zdobywania nowych doświadczeń;
- Współpracę z liderami w branży;
- Niezbędne narzędzia pracy;
- Atrakcyjny pakiet benefitów;
- Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia oraz kompetencji.
Poznaj
LOGISERV Group Sp. z o.o. Sp. j.
Logiserv Group Sp. z o.o. Sp. j. jest innowacyjną firmą specjalizującą się w usługach z zakresu obróbki stali, metali nieżeliwnych, tkanin oraz tworzyw sztucznych. Wysoko zaawansowane technologicznie maszyny pozwalają nam na utrzymanie jakości produkcji niezależnie od wielkości zleceń. Jesteśmy gotowi dostarczyć kompletne wyroby jak i komponenty.Spełniamy międzynarodowe standardy jakości, m.in. ISO 9001, EMAS, BREEAM. Kompleksowość oferty pozwala nam na kontrolę prawidłowego przebiegu zlecenia, począwszy od wstępnej koncepcji, przez produkcję, aż po dostawę gotowego produktu własnym taborem.Powstający w Wykrotach zakład będzie wyznaczać nowe standardy w zakresie wykorzystywanych technologii, dbałości o środowisko, bezpieczeństwo i komfort pracy.