Zakres zadań obejmuje m.in.:
- Planowanie terminów wysyłek do klientów
- Kontakt z klientem i aktualizacja zamówień wysyłkowych
- Analiza dostępności produktów
- Ocena możliwości produkcyjnych i zakupowych
- Potwierdzanie realizacji zamówień
- Zwalnianie dokumentów wysyłkowych
- Ścisła współpraca z działem zakupów, planowania, produkcji i wysyłek
- Proponowanie działań i rozwiązań wspomagających efektywne planowanie produkcji i wysyłek
- Wykształcenie min. średnie
- Doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziane w firmie produkcyjnej
- Doświadczenie w pracy z systemami ERP (znajomość Infor® M3 będzie dodatkowym atutem)
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny
- Elastyczny czas rozpoczęcia pracy
- Nowoczesny obiekt z parkingiem
- Szeroką gamę benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie)
- Dodatkowe świadczenia socjalne (urlopowe i świąteczne)
- Dodatkowe dni wolne od pracodawcy
- Paczki świąteczne
- Liczne szkolenia, możliwość poszerzania i rozwijania własnych kompetencji
Poznaj
Dellner Spółka z o.o.
Dellner jest światowym liderem w produkcji systemów łączących pociągi. Dostarczamy sprzęgi, przejścia międzywagonowe, adaptery, systemy zarządzania energią zderzenia oraz globalne usługi posprzedażne dla wszystkich wiodących operatorów i producentów taboru szynowego.
Posiadamy ponad 80-letnie doświadczenie w tworzeniu bezpiecznych i niezawodnych połączeń oraz dostarczaniu naszym klientom najnowocześniejszych rozwiązań. Firma zatrudnia obecnie ponad 1300 pracowników w 22 filiach w 16 krajach na całym świecie.
Dellner Sp. z o.o. w Polsce zajmuje się produkcją jednostkową części, montażem finalnym sprzęgów oraz świadczeniem usług serwisowych na terenie Polski i Europu Środkowo-Wschodniej, a także odpowiedzialny jest za produkcję seryjną komponentów mechanicznych i elektrycznych do sprzęgów.