- Monitorowanie i aktualizowanie harmonogramów dla projektów obsługi bazowej;
- Wprowadzanie zmian do pakietów;
- Weryfikacja poprawności danych w systemie;
- Bieżące raportowanie działań;
- Kontrola terminowości wykonania prac obsługowych;
- Przygotowywanie zestawień i analiz;
- Wydawanie dokumentacji wykonawczej zgodnie z otrzymanymi zamówieniami.
- Wykształcenie min. Średnie techniczne (preferowane wyższe lotnicze);
- Min. 3 lata doświadczenia w pracy w branży lotniczej;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel);
- Zdolność do pracy pod presją czasu;
- Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji;
- Dobra organizacja pracy.
- Pakiet benefitów pozapłacowych, w tym Multisport, LUXMED;
- Atrakcyjny system premiowy;
- Preferencyjne ceny biletów lotniczych;
- Szeroki pakiet świadczeń socjalnych.
Dołącz do zespołu specjalistów, dla których praca jest pasją. Rozwiń z nami skrzydła!
Poznaj
LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.
LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o. jest doświadczonym dostawcą usług technicznych o najwyższych standardach związanych z obsługą samolotów pasażerskich oraz jest Autoryzowanym Centrum Obsługowym Embraer.
LOT AMS zatrudnia ponad 830 pracowników. Szczególny rodzaj wykonywanych przez spółkę usług pociąga za sobą konieczność odpowiedniego naboru kompetentnej kadry.
Nasi pracownicy to wysoko wykwalifikowany personel, świadomy powagi wykonywanych przez nich obowiązków.
Proces rekrutacji jest pierwszym etapem doboru fachowców, których praca leży u podstaw budowania wielowarstwowych przedsięwzięć z zakresu specjalizacji branżowej.