Multi Parts – Rodzinna Firma, założona 30 lat temu przez Berrego Cohna, twórca i producent części samochodowych i ciężarowych na rynek wtórny dla poddostawców pełnej linii i ich wiodących światowych marek. Od 30 lat Multi Parts jest deweloperem i producentem części na rynek wtórny dla wiodących światowych marek. Niezależnie od tego, czy jest to oryginalna koncepcja części lub programu, lub naszego istniejącego produktu, opracowujemy i dostarczamy części na rynek wtórny. Badania, rozwój, inżynieria i produkcja, ekskluzywne i zastrzeżone części niestandardowe i programy od koncepcji do rentowności to nasza pasja.
NASZA KULTURA – Duma w rozwoju, inżynierii i wytwarzanie produktów najwyższej jakości..
NASI LUDZIE – Praca w zespołach między oddziałami, dzielenie się informacją, wiedza i porównywalna jakość.
SUMA NASZYCH CZĘŚCI: Nasza sprawdzona zdolność do dostarczania i wspierania dochodowych produktów i programów.
OBIEKTY – W pełni zintegrowana globalna sieć produkcyjna obiekty, laboratoria badawcze, logistyka, kontrola jakości i centra obsługi klienta na Florydzie, w Nowym Jorku, Europie i Chinach.
PROCES – Inżynieria, produkcja, testowanie i dostawa produktów szybko i skutecznie.
Stanowisko to będzie podlegało Dyrektorowi ds. zarządzania programem i będą to obowiązki w zakresie planowania, koordynowania zapasów, zleceń produkcyjnych jak również wysyłek oraz innych działań logistycznych pomiędzy globalną siecią dostawców.
Podstawowe obowiązki:
- Monitorowanie, planowanie i asystowanie przy zakupach oraz synchronizacja dostaw materiałów z produkcją zgodną z wymaganiami
- Współpraca z zespołami obsługi klienta, logistyki i produkcji
- Aktywne informowanie działu obsługi klienta o zidentyfikowanych opóźnieniach w wysyłce
- Utrzymywanie statusu informacji dotrzymania terminów realizacji zamówień klienta
- Przeglądanie i ustalanie harmonogramu produkcji, zleceń produkcyjnych w celu upewnienia się iż komponenty , produkty są dostępne na czas , aby spełnić wymagania klienta
- Upewnienie się iż wszystkie terminy realizacji dostawców, są realizowane w systemie ERP w odpowiednim czasie
- Analizowanie planowania i procesów operacyjnych pod kątem ciągłego doskonalenia
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Analiza
- Planowanie
- Orientacja na detale
- Komunikacja
- Krytyczne myślenie
- Orientacja na klienta
- Rozwiązywanie problemów
- Nastawienie na wynik
- Gracz zespołowy