Mars Polska jest częścią rodzinnej firmy Mars, Incorporated obecnej w 78 krajach
i oferującej kultowe marki m.in.: M&M’s®, Snickers®, Mars®, Orbit®, Skittles®,
Pedigree®, Whiskas®, Royal Canin®, Uncle Ben’s®.
W Marsie rozwijamy wysokiej klasy liderów, którym dajemy swobodę działania i oczekujemy od nich odpowiedzialności. Jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców. Zostaliśmy wyróżnieni jako jeden z Najbardziej Pożądany Pracodawca 2015 i 2016 w FMCG, HoReCa według specjalistów i menedżerów badania Antal International oraz jedno z Najlepszych Miejsc Pracy 2015 w Polsce i Najlepsze Miejsce Pracy 2016 w Europie według Instytutu Great Place to Work® w ocenie naszych Współpracowników.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Cel stanowiska:
Odpowiedzialność za koordynację procesu zakupów części, usług i materiałów eksploatacyjnych oraz za planowanie zadań do realizacji przez Działu Utrzymania Ruchu. Nadzór oraz odpowiedzialność za funkcjonowanie magazynów technicznych, zagwarantowanie utrzymania zapasów na poziomie zapewniającym ciągłość produkcji przy możliwie najniższej wartości zgromadzonych elementów zgodnie z zakładanym budżetem. Planowanie i rozliczanie wykonania planów dla Współpracowników DUR. Ciągłe doskonalenie i optymalizacja procesu planowania i ewidencji prac.
Odpowiedzialności:
- Przygotowanie efektywnych harmonogramów prac prewencyjnych uwzględniając priorytety produkcyjne i potrzeby wynikające z terminowej konserwacji maszyn
- Inicjowanie zleceń roboczych poprzez efektywne planowanie prac prewencyjnych do wykonania przez techników dziennych, zmianowych i serwisy zewnętrzne. Rozliczanie wykonania planów przez poszczególne osoby/Zespoły. Wizualizacja wyników
- Współpraca z działem zakupów w procesie zakupu części zamiennych, wyposażenia oraz usług w celu zagwarantowania zapasu pozwalającego zachować ciągłość produkcji, a mieszczącego się w zakładanym budżecie
- Regularna kontrola dostawców zgromadzonych w bazie danych z obszaru technicznego, oraz wyszukiwanie nowych lepszych lub bezpośrednich producentów części składowych maszyn, uzgadnianie technicznych warunków dostaw
- Pełna odpowiedzialność w negocjacjach zakupu dóbr, których wartość nie przekracza ustalonego limitu, oraz odpowiedzialność za zakup dóbr powyżej tego limitu z wyłączeniem negocjacji ceny
- Weryfikacja i akceptacja dostaw zarówno pod względem zgodności z opisem jak i ilościowa
- Koordynacja i odpowiedzialność za optymalne wykorzystanie serwisów
- Prowadzenie wymaganej prawem dokumentacji technicznej (UDT, przeglądy itp.)
- Udział w procesach: przetargi, umowy ramowe oraz serwisowe
- Przygotowywanie rocznych planów zakupów części zamiennych, serwisów zewnętrznych i kontrola realizacji planów
- Nadzór oraz kontrola stanów magazynowych, przeprowadzanie inwentaryzacji magazynu zgodnie z wymogami prawa oraz bieżącymi potrzebami firmy
- Odpowiedzialność za przygotowywanie raportów finansowych z obszaru zakupów, stoków magazynowych oraz efektywności planowania i wykonania prac
- Rozwój narzędzi planowania i raportowania Działu Utrzymania Ruchu, jako Key User/Functional Expert
Wymagania:
- Wykształcenie - min. średnie techniczne
- 3 lata doświadczenia w działach: Utrzymanie Ruchu, Inżynieryjnego, Produkcji
- Obsługa systemów komputerowych, w szczególności Plant Maintenance
- Znajomość MS Excel – poziom zaawansowany
- Język angielski - poziom komunikatywny
Oferujemy:
- Pracę z globalnymi markami w jednej z wiodących międzynarodowych firm FMCG na świecie
- Pracę z wyjątkowymi ludzi oraz w zaangażowanym zespole nastawionym na współpracę oraz realizację zadań
- Możliwość rozwoju i awansu zawodowego
- Umowę o pracę
- Atrakcyjne warunki finansowe i pełen pakiet benefitów, w tym m.in. ubezpieczenie na życie, opiekę medyczną, pakiet oszczędnościowy