Od 2004 Sitel Polska w Warszawie aktywnie dostarcza wielojęzyczne usługi dla znanych międzynarodowych korporacji i klientów. Dzięki otwartej i szczerej współpracy, obsłudze na najwyższym światowym poziomie oraz doświadczeniu naszych pracowników nasi klienci zawsze odnoszą sukces.
Poszukujemy osoby na stanowisko:
Czy wiesz, że swoją wiedzę medyczną możesz wykorzystać nie tylko w szpitalu, ale także w biurze i nadal pomagać pacjentom?
Czy chciał(a)byś pracować ze stałym grafikiem 8h/dziennie?
Poszukujemy osoby, która będzie telefonicznie i mailowo wspierać polskojęzycznych użytkowników glukometrów oraz odpowiadać na ich zapytania dotyczące cukrzycy. Będziesz także przygotowywać i nadzorować w systemie dokumentację medyczną.
- Wykształcenia wyższego (lub w trakcie studiów) z zakresu pielęgniarstwa i aktywnego prawa do wykonywania zawodu
- Znajomość jęz. angielskiego – poziom podstawowy
- Otwartości i pozytywnego podejścia do ludzi
- Sprawna obsługa komputera (program Outlook/Excel oraz podstawy platform komunikacyjnych typu Teams, Skype)
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/ zlecenie w wymiarze czasu pracy
-
Elastyczne godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach między 8.00 a 17.00
- Ruch i zdrowie: zapewniamy prywatną opiekę medyczną, dostęp do kart sportowych, wewnętrzny program SitelFit – promujący aktywność ruchową
- Odpoczynek: dofinansowujemy wakacje
- Prezenty: z okazji Bożego Narodzenia – bony lub dodatkowa gotówka na konto, wyprawki dla noworodków, prezenty z okazji Dnia Dziecka
- Zabawę: spotkania integracyjne (w czasie pandemii korzystamy z nowoczesnych kanałów streamingowych), program Fun Management - comiesięczne eventy w każdym dziale
- Rozwój: bezpłatny dostęp do nowoczesnej platformy szkoleniowej dla każdego pracownika, progamy rozwojowe – 95% naszej kadry managerskiej pochodzi z awansu wewnętrznego
- CSR – dbamy nie tylko o siebie. Chętnie niesiemy pomoc potrzebującym.
- Naukę języka – nie znasz języka polskiego? Dołącz do nas i zapisz się na organizowane przez nas lekcje.
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.