Zajmujemy się obsługą IT 7 spółek: ponad 3500 użytkowników końcowych, 400 serwerów i ok. 2000 stacji roboczych. W swoich szeregach mamy wyspecjalizowany zespół Service Desk, doświadczonych inżynierów 3 linii wsparcia posiadających wiedzę m.in. z zakresu obsługi, rozwoju i utrzymania sieci LAN/WAN, systemów operacyjnych rodziny Linux / Windows / MacOS, technologii VoIP. Równolegle rozwijamy, utrzymujemy oraz integrujemy aplikacje tworzone w różnych technologiach m.in. PHP i Python. Używamy systemu git, automatyzujemy wydania za pomocą CI, każda linijka utworzonego kodu podlega Code Review. Rozwijamy również Hurtownie danych w metodologiach Agile i Data Vault, używając przy tym technologii Open Source, Java oraz rozwiązań IBM.
POSZUKUJEMY:
- Utrzymanie i rozwój wewnętrznych aplikacji webowych wspierających procesy Call Center i obsługę posprzedażową
- Tworzenie i projektowanie nowych skryptów oraz aplikacji webowych po stronie klienta/serwera (PHP, MySQL, JS, Ajax, REST)
- Współpraca z działem wdrożeń i developmentem przy tworzeniu i wycenie aplikacji webowych
- Znajomości
- PHP 7.x
- JavaScript (Ajax, jQuery)
- MySQL/MariaDB
- Doctrine
- Twig
- Docker, Docker Compose
- composer
- CSS3/HTML5
- Bootstrap 3/4
- Elasticsearch | Kibana
- RabbitMQ
- Redis
- NodeJS
- GIT
- wzorce projektowe
- SOLID
- Znajomości systemów Linux (dowolna dystrybucja)
- Standardy tworzenia kodu PSR2
- Umiejętności tworzenia i korzystania z SOAP i RestApi
- Umiejętności pracy w zespole i pod presją
- Mile widziana znajomość Angulara i podstawowa Pythona
- Pracę z młodymi i ambitnymi ludźmi pełnymi pasji
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu
- Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzinowym
- Pakiet socjalny (opieka medyczna Luxmed)
- Pakiet Multisport
- Uczestniczenie w realizacji innowacyjnych projektów
- Realizację swoich pasji i pomysłów
- Biuro centralne we Wrocławiu