Zajmujemy się obsługą IT 7 spółek: ponad 3500 użytkowników końcowych, 400 serwerów i ok. 2000 stacji roboczych. W swoich szeregach mamy wyspecjalizowany zespół Service Desk, doświadczonych inżynierów 3 linii wsparcia posiadających wiedzę m.in. z zakresu obsługi, rozwoju i utrzymania sieci LAN/WAN, systemów operacyjnych rodziny Linux / Windows / MacOS, technologii VoIP. Równolegle rozwijamy, utrzymujemy oraz integrujemy aplikacje tworzone w różnych technologiach m.in. PHP i Python. Używamy systemu git, automatyzujemy wydania za pomocą CI, każda linijka utworzonego kodu podlega Code Review. Rozwijamy również Hurtownie danych w metodologiach Agile i Data Vault, używając przy tym technologi Open Source, Java oraz rozwiązań IBM.
- Utrzymanie i rozwój wewnętrznych aplikacji webowych wspierających procesy Call Center i obsługę posprzedażową
- Tworzenie i projektowanie nowych skryptów oraz aplikacji webowych po stronie klienta/serwera (PHP, MySQL, JS, Ajax, REST)
- Współpraca z działem wdrożeń i developmentem przy tworzeniu i wycenie aplikacji webowych
- Bardzo dobrej znajomości PHP
- Bardzo dobrej znajomości OOP
- Bardzo dobrej znajomości Symfony - zaczynając od wersji 1.4
- Praktycznej znajomości SQL (MySQL)
- Znajomości ElasticSearch i RabbitMQ
- Znajomości systemów Linux
- Znajomości systemu kontroli wersji GIT
- Umiejętności tworzenia i korzystania z SOAP i RestApi
- Umiejętności pracy w zespole
- Pracę z młodymi i ambitnymi ludźmi pełnymi pasji
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu
- Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzinowym
- Pakiet socjalny (opieka medyczna Luxmed)
- Pakiet Multisport
- Uczestniczenie w realizacji innowacyjnych projektów
- Owoce w kuchni i Play Station w pokoju odpoczynku
- Realizację swoich pasji i pomysłów