O nas
myWork AG to firma z 20-letnim doświadczeniem w zakresie usług personalnych, z siedzibą w Szwajcarii (Horgen, Kanton Zurych). Dostarczamy wykwalifikowane kadry do naszych klientów w Szwajcarii oraz regionie DACH.
Jesteśmy młodym i otwartym zespołem, który tworzą profesjonaliści z różnych krajów i kultur. Dołączając do nas będziesz miał szansę usłyszeć w biurze język niemiecki, angielski, polski, albański, włoski, hiszpański, turecki i chorwacki!
Aktualnie, poszukujemy osoby na stanowisko:
Personal Consultant
Miejsce pracy: Warszawa
Jeżeli jesteś osobą dobrze zorganizowaną, kreatywną, z poczuciem odpowiedzialności oraz o dobrze rozwiniętych umiejętnościach komunikacyjnych - zgłoś się!
Twój zakres obowiązków
- Prowadzenie procesów rekrutacyjnych, kompleksowe badanie kompetencji oraz selekcja kandydatów
- Doradztwo dla kadry menedżerskiej w zakresie oceny kompetencji kandydatów i doboru, kadry oraz wsparcie przy podejmowaniu decyzji zatrudnieniowych
- Wspieranie pracowników w rozwiązywaniu problemów
- Raportowanie z wykonanych działań rekrutacyjnych
- Udział we wdrażaniu strategii budowania wizerunku pracodawcy
Nasze wymagania
- 3 – 4-letnie doświadczenie w Customer Service lub na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji lub chęć rozwoju w tym kierunku
- Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz organizacyjne
- Umiejętność kreatywnego i niezależnego myślenia
- Orientacja na współpracę
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
- Znajomości języka niemieckiego na poziomie komunikacyjnym będzie dodatkowym atutem
- Prawo jazdy kat. B.
To oferujemy
- Onboarding w naszym biurze w Szwajcarii (przeloty oraz zakwaterowanie pokrywa firma)
- Zatrudnienie na umowę o pracę
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatywy
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z główną siedzibą w Szwajcarii, Zurych
- Zapewniamy dużą autonomię w działaniu, eliminując zbędne procedury i biurokrację