At JTI we celebrate differences, and everyone truly belongs. 46,000 people from all over the world are continuously building their unique success story with us. 83% of employees feel happy working at JTI.
To make a difference with us, all you need to do is bring your human best.
What will your story be? Apply now!
Learn more: jti.com
Main areas of responsibility:
- Professionally interacting with high-level business leaders
- Ensuring smooth communication between the General Manager and stakeholders
- Managing travel arrangements for the General Manager and Board of Directors
Supporting Board Members with administrative and operational tasks - Assisting visiting VPs and SVPs with agendas, meetings, accommodation, and transport
- Organizing company events, meetings, conferences, and team-building activities
Independently handling certain issues while maintaining firm policy understanding - Assisting with business documents, spreadsheets, and presentations
- Processing expense reports using Concur
- Handling correspondence and ad hoc requests for the General Manager.
Requirements:
You as a Professional:
- Possess a university degree
- Have 3-5 years of experience in the same or similar positions
- Experience in an international environment is an advantage
- Demonstrated experience in event organization
- Proficient in English & Polish
- Strong MS Office skills, including excellent PowerPoint proficiency
- Exceptional communication skills
- Strong organizational and multitasking abilities.
You as a Person:
- Positive, can-do attitude
- Delivering on time with quality
- Stress resistant
- Helpful and accountable
- Detail-oriented with the ability to prioritize tasks
- Excellent interpersonal and networking skills
- Assertive and confident.
What to expect:
Expect wellbeing initiatives, flexible work arrangements, growth opportunities, and excellent benefits, including a unique family leave policy. For more details on local policies, speak with the Talent Advisor.
Poznaj
JTI Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto?
JTI Polska jest wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 46 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.
W Polsce zatrudniamy ponad 2500 pracowników. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.
Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.
Proces rekrutacji
- Krok Aplikuj na wybraną ofertę
- Krok Krótka rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Ocena i ostateczna decyzja