Grupa TENSE Polska – jesteśmy agencją interaktywną, która jest jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowej wg rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe w latach 2016-2018 i Financial Times 2018 i 2019! Zostaliśmy wyróżnieni m.in. tytułem „Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości”, a także znaleźliśmy się w rankingu Gazele Biznesu 2018 i 2019. Zdobyliśmy pierwsze miejsce w międzynarodowym, prestiżowym konkursie branżowym Global Search Awards 2020 w kategorii Best Low Budget Campaign w uznaniu za niestandardowe podejście do strategii i doskonałe wyniki kampanii.
Specjalizujemy się w pozycjonowaniu stron oraz marketingu internetowym. Inwestujemy w wiedzę, a także innowacyjne rozwiązania. Stawiamy na otwartą komunikację, szacunek i zaufanie.
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za:
- prowadzenie kampanii w celu pozyskania partnerów zagranicznych,
- szukanie oraz testowanie nowych dostawców na zakup leadów,
- inicjowanie działań, które zwiększą efektywność i skuteczność prowadzonych kampanii,
- wykreowanie i wprowadzenie nowego kanału do efektywnego pozyskiwania leadów,
- analizowanie na bieżąco działań na obecnych kanałach i wprowadzanie zmian w celu wzrostu konwersji,
- przygotowywanie raportów oraz analiz z przeprowadzonych działań,
- współpracę z poszczególnymi działami, głównie sprzedaży oraz marketingu.
Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:
- co najmniej od roku pracujesz w branży SEO/SEM,
- posiadasz doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kampanii marketingowych,
- jesteś nastawiony na ciągły rozwój, zdobywanie wiedzy i umiejętne wykorzystywanie wyciągniętych wniosków,
- posiadasz praktyczną wiedzę w prowadzeniu kampanii oraz chętnie wykorzystujesz ją w codziennej pracy,
- znasz język angielski na poziomie zaawansowanym,
- bez problemu odnajdujesz się w Google Analytics.
Co oferujemy?
- pracę w firmie, której prestiż potwierdzają m.in. Diament Miesięcznika Forbes 2020, tytuł Gazeli Biznesu 2018 i 2019, Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz status jednej z najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej (wg rankingu Deloitte 2016 – 2018 i Financial Times 2018 i 2019),
- możliwości udziału w międzynarodowych projektach w ramach Grupy Bauer,
- dołączenie do firmy posiadającej certyfikat Google Partner PREMIER w uznaniu za jakość prowadzonych kampanii Google Ads oraz poziom wiedzy specjalistów,
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
- możliwość dofinansowania do kursów/szkoleń/studiów,
- elastyczne godziny rozpoczęcia dnia pracy (między 8:00 a 9:30),
- benefity pracownicze (m.in. system kafeteryjny MyBenefit, opieka medyczna Luxmed, Multisport),
- eventy integracyjne.