Najnowsze oferty pracy

  • Marketing manager

    Asian Automotive Distribution Center   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Zakres obowiązków: współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej inicjowanie i opracowywanie nowych rozwiązań marketingowych budżetowanie i negocjacje z dostawcami kontrola efektywności podejmowanych działań współpraca z firmami zewnętrznymi (agencje reklamowe, eventowe,...
  • Kierownik / Koordynator działu Marketingu

    Medea Health   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    1 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie i realizacja strategii marketingowej: tworzenie i wdrażanie długoterminowych planów marketingowych, monitorowanie i analiza efektywności kampanii marketingowych. Zarządzanie zespołem: koordynacja pracy zespołu marketingowego, motywowanie i rozwijanie...
  • Marketing Manager – Specjalista ds. budowania strategii

    ManpowerGroup   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Stworzenie kompleksowej strategii marketingowej dostosowanej do celów firmy; Wdrożenie i koordynacja planu marketingowego, dbając o jego terminową realizację; Prowadzenie działań marketingowych, zwiększających rozpoznawalność marki i zaangażowanie...
  • Kierownik ds. marketingu

    Maksik Sp. z o.o.   mazowieckie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   7 600 - 13 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało: Przygotowywanie i publikacja contentu na profilach w kanałach social media (m.in. Facebook, Instagram, strona internetowa naszego sklepu) Koordynowanie, planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowo – sprzedażowych w Internecie...
  • Manager produktu

    Asian Automotive Distribution Center   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie procesem wprowadzania do sieci dealerskiej nowych produktów – dostarczanie informacji o produktach, wsparcie merytoryczne w zakresie oferowanych produktów; Analiza pozycjonowania cen i konkurencyjności produktów; Tworzenie strategii cenowej marki i tworzenie...
  • Product Manager

    Meshdeco   mazowieckie    praca mobilna
    menedżer  umowa zlecenie  pełny etat   4 000 - 15 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Budowanie sprzedaży nowo powstałej firmy na rynku polskim - dystrybucja produktów marki Banker Wire. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Umiejętność budowania i kierowania zespołem Reprezentowanie firmy na targach branżowych Prowadzenie szkoleń dla partnerów biznesowych Zdobywanie...
  • Product Manager (m/f/d)

    Lyreco Polska   Komorów, k. Warszawy    praca hybrydowa / stacjonarna
    menedżer / kierownik/koordynator / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Rozwój, zarządzanie, promowanie na rynku B2B produktów i usług ze szczególnym naciskiem na catering, grupę produktową kawy i ekspresów do kawy Badanie rynku, śledzenie trendów dotyczących potrzeb i zachowań klientów w ramach poszczególnych segmentów rynku, analiza konkurencji w celu...
  • Specjalista ds. Produktu i Rozwoju Rynku (Zootechnik)

    Over Group   mazowieckie    praca hybrydowa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Gdy pomyślnie przejdziesz proces rekrutacji, będziesz: Opiekować się obecną ofertą produktową oraz kreować nowe produkty dla zwierząt, Wspierać efektywność sprzedaży i rozpoznawalność produktów na rynku m.in. poprzez organizację materiałów promocyjnych, Merytorycznie opracowywać...
  • Content & Engagement Manager

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Position Purpose: The position is responsible for local (center level) creation, execution and distribution of the global GBS messaging narrative and engagement programmes which are consistent with storylines generated centrally by the global CME support workstream. The role requires close alignment...
  • Key Account Manager (Automotive Industry)

    Multi Parts Poland sp. z o.o.   Warszawa, ul. Bema 83    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    The Key Account Manager (KAM) is responsible for leading a team of 6-10 people focused on delivering solutions for the automotive aftermarket. This role encompasses overseeing the business units P&L, program management, ensuring high-quality solutions, and fostering strong relationships with...
Zobacz więcej ofert pracy

Performance Marketing Lead

GetResponse Sp. z o.o.
mazowieckie
starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca zdalna
rekrutacja online
1187 dni temu

We're GetResponse, a Polish SaaS company with more than 300 people on board and 350,000+ customers all over the world.

 

We've been here since 1998. We’re global, remote and multicultural, yet we share the same values.

Our flagship product, the GetResponse platform, provides our customers with advanced online marketing solutions like marketing automation, responsive email design, landing page creator, webinars and useful analytical tools.

 

If you’re ready for an adventure where you can use your smarts, share your enthusiasm and conquer global markets — join our team!

Performance Marketing Lead

Is paid advertising, experimentation and analyzing data what you excel at? Are you self-motivated? Want to take the next step in your career and work for an established company with a startup mindset? Then let’s take GetResponse to the next level together!

We’re looking for a Performance Marketing superstar to lead digital marketing across all global markets.


Key responsibilities:


Performance Marketing

  • manage paid ad campaigns across search, display, social and retargeting networks, including but not limited to Google Ads, DV360, incl. YouTube advertising, Bing, FB and LI Ads, lead ads
  • drive paid campaigns from planning to execution to meet key performance metrics
  • optimize campaigns across multiple channels to deliver the best return on investment
  • ensure successful campaigns, managing bids and budgets to be able to meet the predefined KPIs
  • create short copies, incl. ads and landing page copy in English
  • hands-on experience and eagerness to work within the platforms on a daily basis

Data Analytics & Experimentation

  • constantly experiment, analyze and optimize advertising activities to improve return on investment
  • use data to identify channel optimization and growth opportunities, surfacing dependencies and blockers to cross-functional stakeholders
  • run various tests to optimize ads, landing pages, and targeting options, campaign setting, etc. to continuously improve the performance of paid channels

Growth Marketing mindset

  • find new and innovative ways to reach our target audiences at the right place and time
  • continuously test new channels and research trends and benchmarks
  • seek opportunities for paid growth and optimization beyond paid platforms, e.g. by collaborating with SEO & Social Media teams or landing page optimization
  • develop and execute an omnichannel and multichannel performance marketing strategy

Leadership:

  • control the daily/weekly/monthly budget spend based on media plans
  • lead, execute and optimize performance marketing strategy.
  • collaborate with other marketing teams to create high performing campaigns
  • grow and lead a small Performance team
  • collaborate with an external agency and the internal Design and Devs team to deliver high performing campaigns

What do we expect?

  • 5+ years of experience with paid platforms, incl. Google Ads, YouTube, Facebook & LI Ads
  • close to native English skills / C2 English fluency
  • experience with budget management for multiple markets & channels
  • must be curious, detail-oriented and a broad thinker able to focus on many little details that influence the broader outcome
  • knowledge of best practices and trends in digital channels
  • an eye for design and short copy creation skills
  • growth marketing mindset - experience with website optimization and landing page creation, dynamic content and multi-level attribution models
  • hands-on approach, mixed with excellent stakeholder management and strategic thinking skills
  • understanding of statistics and an ability to support hypotheses with data
  • good understanding of SEO and Social Media platforms
  • A/B Testing and excellent Data Analytics & reporting experience (GA 360, BigQuery, Datastudio, Google Tag Manager, Datalayer implementation)
  • extensive Excel / Sheets skills and an ability to make recommendations based on statistics

Nice to have:

  • working experience with DV360
  • SaaS experience
  • practical usage of SQL and BigQuery

Extra perks include:

  • remote work
  • home office subsidy and #getremote fund
  • private health insurance
  • mental health helpline
  • employee pension program (PPE)
  • corporate life insurance
  • sport cards fund
  • language classes
 

Podobne oferty

  • Marketing manager

    Asian Automotive Distribution Center   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Zakres obowiązków: współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej inicjowanie i opracowywanie nowych rozwiązań marketingowych budżetowanie i negocjacje z dostawcami kontrola efektywności podejmowanych działań współpraca z firmami zewnętrznymi (agencje reklamowe, eventowe,...
  • Kierownik / Koordynator działu Marketingu

    Medea Health   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    1 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie i realizacja strategii marketingowej: tworzenie i wdrażanie długoterminowych planów marketingowych, monitorowanie i analiza efektywności kampanii marketingowych. Zarządzanie zespołem: koordynacja pracy zespołu marketingowego, motywowanie i rozwijanie...
  • Marketing Manager – Specjalista ds. budowania strategii

    ManpowerGroup   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Stworzenie kompleksowej strategii marketingowej dostosowanej do celów firmy; Wdrożenie i koordynacja planu marketingowego, dbając o jego terminową realizację; Prowadzenie działań marketingowych, zwiększających rozpoznawalność marki i zaangażowanie...
  • Kierownik ds. marketingu

    Maksik Sp. z o.o.   mazowieckie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   7 600 - 13 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało: Przygotowywanie i publikacja contentu na profilach w kanałach social media (m.in. Facebook, Instagram, strona internetowa naszego sklepu) Koordynowanie, planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowo – sprzedażowych w Internecie...
  • Manager produktu

    Asian Automotive Distribution Center   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie procesem wprowadzania do sieci dealerskiej nowych produktów – dostarczanie informacji o produktach, wsparcie merytoryczne w zakresie oferowanych produktów; Analiza pozycjonowania cen i konkurencyjności produktów; Tworzenie strategii cenowej marki i tworzenie...
  • Product Manager

    Meshdeco   mazowieckie    praca mobilna
    menedżer  umowa zlecenie  pełny etat   4 000 - 15 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Budowanie sprzedaży nowo powstałej firmy na rynku polskim - dystrybucja produktów marki Banker Wire. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Umiejętność budowania i kierowania zespołem Reprezentowanie firmy na targach branżowych Prowadzenie szkoleń dla partnerów biznesowych Zdobywanie...
  • Product Manager (m/f/d)

    Lyreco Polska   Komorów, k. Warszawy    praca hybrydowa / stacjonarna
    menedżer / kierownik/koordynator / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Rozwój, zarządzanie, promowanie na rynku B2B produktów i usług ze szczególnym naciskiem na catering, grupę produktową kawy i ekspresów do kawy Badanie rynku, śledzenie trendów dotyczących potrzeb i zachowań klientów w ramach poszczególnych segmentów rynku, analiza konkurencji w celu...
  • Specjalista ds. Produktu i Rozwoju Rynku (Zootechnik)

    Over Group   mazowieckie    praca hybrydowa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Gdy pomyślnie przejdziesz proces rekrutacji, będziesz: Opiekować się obecną ofertą produktową oraz kreować nowe produkty dla zwierząt, Wspierać efektywność sprzedaży i rozpoznawalność produktów na rynku m.in. poprzez organizację materiałów promocyjnych, Merytorycznie opracowywać...
  • Content & Engagement Manager

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Position Purpose: The position is responsible for local (center level) creation, execution and distribution of the global GBS messaging narrative and engagement programmes which are consistent with storylines generated centrally by the global CME support workstream. The role requires close alignment...
  • Key Account Manager (Automotive Industry)

    Multi Parts Poland sp. z o.o.   Warszawa, ul. Bema 83    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    The Key Account Manager (KAM) is responsible for leading a team of 6-10 people focused on delivering solutions for the automotive aftermarket. This role encompasses overseeing the business units P&L, program management, ensuring high-quality solutions, and fostering strong relationships with...