Opis Nordex
Produkcja elektrowni wiatrowych w segmencie lądowym jest naszą podstawową kompetencją i pasją od około 35 lat. Z ponad 35 GW mocy zainstalowanej na całym świecie nasze turbiny dostarczają zrównoważoną energię do ponad 80% światowego rynku energii i jesteśmy jedną z największych firm w branży wiatrowej. Krajowe filie na ponad 25 rynkach i zakłady produkcyjne w Niemczech, Hiszpanii, Brazylii, USA, Meksyku i Indiach oferują naszym ponad 8500 pracownikom możliwość współpracy międzynarodowej i międzykulturowej. Rozwijamy się i razem napędzamy ekspansję alternatywnych energii na całym świecie - jeśli chcesz, od teraz z tobą.
Jeśli jesteś pasjonatem energii odnawialnej, kochasz pracę w zespole i podzielasz nasze wartości Uczciwości, Współpracy, Szacunku i Własności, chcielibyśmy, abyś dołączył do Grupy Nordex.
Obecnie poszukujemy pasjonata HR do zespołu Nordex People & Culture. Specjalista P&C jest odpowiedzialny za administrację i koordynację pełnego cyklu rekrutacji przy wsparciu P&C Officer oraz hiring Managerów.
Cykl rekrutacyjny obejmuje pisanie ofert pracy, zarządzanie procesem aplikacyjnym, planowanie rozmów kwalifikacyjnych, wspomaganie menedżerów w podejmowaniu decyzji oraz zbieranie niezbędnych informacji od kandydatów w celu rozpoczęcia zatrudnienia.
Specjalista P&C jest również odpowiedzialny za administrację i rozwój działań z zakresu Employer Branding wraz z resztą zespołu P&C.
- Odpowiada za pełną administrację procesem rekrutacji z wykorzystaniem istniejących narzędzi rekrutacyjnych
- Zapewnienie wsparcia zatrudniającym menedżerom w korzystaniu z narzędzia rekrutacyjnego
- Komunikacja i koordynacja działań z zewnętrznymi agencjami rekrutacyjnymi
- Regularne raportowanie postępów w rekrutacji
- Tworzenie i koordynowanie treści do lokalnych kanałów mediów społecznościowych
- Wsparcie działań administracyjnych związanych z delegowaniem pracowników
- Rozwój procesu rekrutacji i onboardingu
- Szkolenie menedżerów z procesu onboardingu
- Przyczynianie się do komunikacji wewnętrznej i jej dalszy rozwój we współpracy z innymi członkami organizacji
- Udział w wewnętrznych projektach rozwojowych
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2-C2)
- 1-3 lata doświadczenia w HR, najlepiej z rekrutacji
- Doświadczenie z systemami HR (SuccessFactor byłby atutem).
- Umiejętność współpracy i zrozumienie, w jaki sposób HR może przyczynić się do rozwoju firmy.
- Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku
- Realny wpływ na kształtowanie kultury i środowiska w nowo budowanej organizacji.
- Praca w jednej z najbardziej obiecujących branż następnych dziesięcioleci.
- Praca w środowisku wielokulturowym.