People & Culture Generalist, IKEA Retail, Warszawa/Targówek
Dobrze się składa, że się spotkaliśmy. Patrzysz na świat inaczej niż większość ludzi. Wierzymy, że wartości, jakimi się kierujesz są ważniejsze niż twoje dotychczasowe doświadczenie. Oferujemy stanowiska pełne wyzwań, odpowiedzialnych zadań i inspiracji do ciągłego rozwoju. W IKEA każdy dzień jest inny. Spójrz z nami na świat z innej perspektywy.
- przede wszystkim lubisz pracować z ludźmi i dla ludzi, a wartości IKEA są bliskie Twojemu sercu,
- masz wiedzę i minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie procesów HR, narzędzi i metod pracy zgodnie z obszarem działań - procesy rekrutacyjne, rozwój kompetencji, szkolenia,
- masz wiedzę z zakresu prawa pracy oraz wymogów prawnych w planowaniu zatrudnienia,
- z łatwością budujesz i utrzymujesz długotrwałe, oparte na zaufaniu relacje z innymi osobami,
- lubisz podejmować inicjatywę i tworzyć rozwiązania, które są istotne zarówno dla Twoich koleżanek i kolegów, jak i dla biznesu,
- masz wiedzę i doświadczenie w zakresie procesów HR, narzędzi i metod pracy zgodnie z obszarem działań - procesy rekrutacyjne, rozwój kompetencji, szkolenia,
- jesteś graczem zespołowym, ale potrafisz i umiesz też samodzielnie organizować i realizować swoje zadania,
- posiadasz umiejętności organizacyjne, analityczne i możesz powiedzieć o sobie, że umiesz radzić sobie z pojawiającymi się problemami, potrafisz swobodnie posługiwać się językiem angielskim i polskim w mowie i piśmie.
Jako People & Culture Generalist będziesz wspierać managera sklepu/jednostki, innych managerów oraz pracowników tak, by byli w stanie dostarczać wyniki i zapewniać doskonałą obsługę klientom. Będziesz służyć im dogłębną wiedzą w tematach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, przeprowadzaniem działań operacyjnych z tego zakresu i dbać o to, by strategie zarządzania zasobami ludzkimi dotyczące działu były realizowane w najbardziej skuteczny i wydajny sposób.
mile widziane będzie wykształcenie w zakresie zasobów ludzkich lub podobne.
- wykonywanie wszystkich zadań operacyjnych związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi People & Culture na poziomie sklepu/jednostki,
- wspieranie budowania lokalnych kompetencji i wyników biznesowych poprzez wyznaczanie odpowiednich celów związanych z zasobami ludzkimi i pracę nad nimi, wspólnie z People & Culture Managerem,
- udział w rekrutacji i wdrażanie pracowników, w ścisłej współpracy z Market Area Managerem, Recruitment Center oraz People Planning Specialist sklepu/jednostki,
- zapewnienie i realizacja szkoleń i działań związanych z rozwojem pracowników na poziomie sklepu/jednostki, w ścisłej współpracy z Learning Delivery Specialist,
- dbanie o utrzymywanie zaangażowania i dobrostanu pracowników poprzez wykorzystywanie wiedzy o warunkach pracy i realizowanie inicjatyw związanych ze zdrowiem i samopoczuciem pracowników na poziomie sklepu/jednostki,
- zapewnienie spójności komunikacji IKEA jako pracodawcy w sklepie/jednostce,
- współpraca z People Planning Specialist mająca na celu obsadę stanowisk tak, by zapewniać odpowiednie warunki do jak najlepszej obsługi klienta.
- abyś został z nami na dłużej - zapewniamy umowę o pracę,
- abyś rozwijał się #potwojemu – stworzymy ścieżkę rozwoju, która będzie odpowiadała na Twoje potrzeby,
- zadbać o poczucie bezpieczeństwa Twoje i Twojej rodziny - oferujemy opiekę medyczną i plan emerytalny oraz ubezpieczenie NNW,
- doceniać Twoje osiągnięcia,
- dać Ci możliwość wyboru dodatkowych benefitów.