Praca.pl Praca Mazowieckie Otwock Dyrektor ds. Administracyjnych Otwock
Pełnomocnik Dyrektora ds. Administracyjnych

Pełnomocnik Dyrektora ds. Administracyjnych

Klient portalu Praca.pl
Otwock
kierownik/koordynator / dyrektor
pełny etat
umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B
praca stacjonarna
7 godz. temu

Ogłoszenie numer: 9356839, z dnia 2024-11-07

Klient portalu Praca.pl

Pełnomocnik Dyrektora ds. Administracyjnych

Miejsce pracy: Otwock

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie infrastrukturą budowlaną i techniczną (z wyłączeniem aparatury medycznej).
  • Organizacja i nadzór nad pracą podległych pracowników.
  • Organizacja i nadzór nad transportem medycznym.
  • Organizacja i nadzór nad utrzymaniem terenu, w tym gospodarowaniem odpadami.
  • Organizacja i nadzór nad Ochroną fizyczną.
  • Nadzór nad bezpieczeństwem ppoż i przestrzeganiem zasad bhp.
  • Zarządzanie flotą samochodową.
  • Organizacja i nadzór nad współpracą z kontrahentami zewnętrznymi w zakresie utrzymania, modernizacji i rozbudowy infrastruktury budowlanej i technicznej, w tym pozyskiwanie i weryfikowanie ofert na wykonawstwo robót oraz negocjowanie warunków umów.
  • Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Szpitala, w celu zapewnienia im logistycznego wsparcia do bezkolizyjnej realizacji ich statutowych działań.
  • Odpowiedzialność za wymaganą prawem sprawozdawczość w zakresie administracyjnym, budowlanym i technicznym.
  • Reprezentowanie Spółki podczas przeprowadzanych wobec niej kontroli i audytów.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne).
  • Udokumentowane doświadczenie na stanowisku kierowniczym (preferowane w jednostkach ochrony zdrowia).
  • Bardzo dobra organizacja pracy.
  • Samodzielność w podejmowaniu decyzji.
  • Operatywność i dyspozycyjność.
  • Prawo jazdy kategorii B.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...