HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły dedykowane do obsługi poszczególnych branż i sektorów rynkowych oraz oddziały regionalne.
Dla naszego Klienta, którym jest międzynarodowa firma produkcyjna poszukujemy osoby na stanowisko:
Pełnomocnik ds. zarządzania jakością
Miejsce pracy: Białystok
Zakres obowiązków:
- Wdrażanie i utrzymywanie Systemów Zarządzania Jakością ISO
- Przeprowadzanie auditów wewnętrznych w zakładzie produkcyjnym
- Współpraca z audytorami zewnętrznymi i jednostkami certyfikującymi
- Opracowywanie dokumentacji kontroli jakości
- Kontrola jakości surowców i produktu gotowego
- Określanie standardów jakościowych dla wyrobów
- Odpowiedzialność za certyfikacje i atesty wyrobów
- Rozpatrywanie reklamacji i prowadzenie działań reklamacyjnych
- Przeprowadzanie szkoleń z zakresu SZJ
- Wprowadzanie działań korygujących i doskonalących
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Certyfikatu audytora wewnętrznego wg normy ISO 9001
- Minimum 3-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku związanym z kontrolą jakości w firmie produkcyjnej
- Uprawnienia auditora wewnętrznego Systemu Zarządzania Jakością oraz BHP
- Praktyczna znajomość standardów ISO oraz procedur ich wdrażania w zakładzie produkcyjnym
- Praktyczna znajomość narzędzi jakościowych
Nasz Klient oferuje:
- Arakcyjne wynagordzenie podstawowe
- Ciekawą pracę
- Stabliną pracę w miedzynarodowej korporacji inwestującej w Polsce
- Wsparcie zespołu profesjonalistów
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.