PGE Obrót S.A.
poszukuje kandydata na stanowisko:
Umowa o pracę
Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:
- Planowanie i wykonywanie zadań w obszarze bezpieczeństwa Spółki obejmującego
w szczególności obszary: bezpieczeństwa biznesu oraz budowania kultury bezpieczeństwa
w sposób uwzględniający ich wpływ na poprawność, ciągłość procesów biznesowych realizowanych w Spółce oraz wizerunek Spółki. - Informowanie Zarządu o zagrożeniach dla bezpieczeństwa Spółki, w szczególności zagrożeniach stwarzających znaczne prawdopodobieństwo wystąpienia lub wywołania zakłócenia w przebiegu procesów biznesowych w Spółce mogących skutkować zagrożeniem utraty ciągłości jej działania i narażeniem Spółki na straty.
- Wskazywanie oraz inicjowanie działań mitygujących oraz doskonalących w obszarze bezpieczeństwa, w tym również wykluczających lub minimalizujących możliwość zaistnienia zdarzeń zagrażających bezpieczeństwu oraz dobremu wizerunkowi Spółki.
- Współpraca z komórkami odpowiedzialnymi za problematykę bezpieczeństwa w ramach Grupy Kapitałowej.
- Osobisty udział w pracach zespołów roboczych, których zakres prac obejmuje obszary bezpieczeństwa wskazane w p. 1 i wymaga bezpośredniej współpracy z innymi Kierownikami Komórek Organizacyjnych Spółki i/lub Grupy Kapitałowej.
- Budowanie świadomości wśród pracowników w zakresie zasad bezpieczeństwa i identyfikacji zagrożeń.
- Wdrażanie architektury bezpieczeństwa zapewniającej zarządzanie procesami (systemami)
w obszarze odpowiedzialności. Planowanie, inicjowanie i realizacja działań doskonalących architekturę bezpieczeństwa adekwatnie do potrzeb realizowanych działań biznesowych. - Nadzorowanie i koordynowanie współpracy z dostawcami usług w obszarze odpowiedzialności na podstawie zawartych umów, w tym z dostawcami z Grupy Kapitałowej.
- Reprezentowanie Spółki w kontaktach zewnętrznych w zakresie odpowiadającym zakresowi obowiązków Pracownika, zadaniami wskazanymi przez Bezpośredniego Przełożonego, zgodnie z zakresem określonym w udzielonych pełnomocnictwach oraz z zachowaniem należytej dbałości o właściwy wizerunek Spółki.
- Bieżąca kontrola oraz ocena funkcjonowania i skuteczności środków organizacyjno–technicznych zastosowanych przez Spółkę oraz przedsiębiorców realizujących usługi na jej rzecz w obszarze bezpieczeństwa.
- Monitorowanie zagrożeń, ryzyk, ocena ryzyka wynikającego ze zidentyfikowanych podatności.
- Przygotowywanie analiz i opracowań dotyczących obszaru bezpieczeństwa biznesu.
- Planowanie i organizacja szkoleń dla Pracowników Spółki oraz osób trzecich wykonujących prace na jej rzecz, w zakresie bezpieczeństwa.
- Inicjowanie, opracowywanie, aktualizowanie regulacji wewnętrznych Spółki w obszarze będącym w odpowiedzialności Pracownika oraz uzgadnianie ich z innymi Komórkami Organizacyjnymi Spółki i Grupy Kapitałowej.
- Opiniowanie projektów regulacji wewnętrznych Spółki i Grupy Kapitałowej w zakresie odpowiadającym obszarowi będącemu w odpowiedzialności Pracownika.
- Analizowanie funkcjonujących rozwiązań oraz planowanych działań w Grupie Kapitałowej
w obszarze będącym w odpowiedzialności Pracownika. Bieżąca ocena skuteczności zastosowanych środków i procedur. Przedstawianie dodatkowych propozycji w tym zakresie. - Udział w projektach/wdrożeniach (pracach rozwojowych) realizowanych w ramach Spółki
i Grupy Kapitałowej (konsultowanie i opiniowanie wdrożeń w obszarze odpowiedzialności Pracownika). - Udział na polecenie przełożonego w działaniach wyjaśniających/kontrolach/badaniach realizowanych przez Komórki Organizacyjne Spółki i Grupy Kapitałowej. Wdrażanie lub nadzorowanie przebiegu wdrożenia rekomendacji, zaleceń pokontrolnych.
- Nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z instytucjami państwowymi (w tym z instytucjami porządku i bezpieczeństwa publicznego), których zakres działania ma lub może mieć wpływ na bezpieczeństwo działań/projektów realizowanych przez Spółkę.
- Monitorowanie stopnia przestrzegania obowiązujących w Spółce zasad bezpieczeństwa
w obszarze będącym w odpowiedzialności Pracownika.
Profil idealnego kandydata:
- Wykształcenie wyższe, kierunki preferowane – prawo, administracja, bezpieczeństwo.
- Doświadczenie w pracy: wymagane jest doświadczenie na stanowiskach związanych z bezpieczeństwem.
- Staż pracy: min. 5 lat na stanowiskach w ww. obszarze, w tym 3 lata na stanowiskach kierowniczych.
- Wiedza specjalistyczna i praktyczna z zakresu zarządzania bezpieczeństwem,
- Wiedza z zakresu bezpieczeństwa danych, ochrony danych, ochrony danych osobowych, polityki bezpieczeństwa,
- Umiejętność analizowania i opracowywania koncepcji związanych z polityką bezpieczeństwa,
- Znajomość krajowych regulacji prawnych, wytycznych branżowych, standardów i najlepszych praktyk w obszarze bezpieczeństwa,
- Znajomość specyfiki branży,
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji, odporność na stres,
- Silna orientacja biznesowa,
- Terminowość w realizowaniu zadań,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Dobra organizacja czasu pracy i zaangażowanie,
- Prawo jazdy kat. B.
Ze swojej strony gwarantujemy:
- Uczestnictwo w dynamicznym rozwoju firmy,
- Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę,
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Poznaj
PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.
Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmieniamy, by realizować nasze strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jesteśmy liderem transformacji energetycznej w Polsce. PGE S.A. to spółka dominująca Grupy Kapitałowej PGE. Odpowiada za zarządzanie Grupą, zapewnia koordynację działań i wytycza strategiczne kierunki. Zapraszamy do współpracy – razem budujmy przyszłość polskiej energetyki.