PGNiG Technologie jest liderem rynku usług projektowania, budowy, uruchamiania i eksploatacji kopalń ropy naftowej i gazu ziemnego, podziemnych magazynów gazu, tłoczni gazu, rurociągów przesyłowych oraz produkcji elementów urządzeń wiertniczych w Polsce
Podstawowe atuty PGNiG Technologie to wysoka wiedza i umiejętności pracowników, nowoczesne środki pracy oraz skuteczne metody organizacji i zarządzania wsparte wiarygodnością prawie stuletnich doświadczeń.
- Dostarczanie zarządowi i radzie nadzorczej niezależnych i obiektywnych informacji w celu poprawy efektywności zarządzania ryzykiem, systemu kontroli, procesów zarządzania przedsiębiorstwem oraz zgodności.
- Kształtowanie skutecznego i efektywnego środowiska kontroli wewnętrznej w organizacji.
- Przygotowywanie analizy ryzyk w skali organizacji na potrzeby planowania audytów obejmujących kluczowe procesy biznesowe i poszczególne funkcje spółki.
- Wykonywanie zadań audytu na podstawie zatwierdzonego Rocznego Planu Audytu.
- Realizacja audytów doraźnych, zleconych przez zarząd lub radę nadzorczą.
- Monitoring przebiegu realizowanych projektów.
- Monitoring wdrażania zaleceń wynikających z postępowań kontrolnych.
- Opiniowanie dokumentów i procesów pod kątem zgodności ze standardami organizacji.
- Implementacja przepisów prawa, zasad i standardów do procedur wewnętrznych, wdrażanie systemu zgodności (zapewnienie funkcjonowania organizacji w zgodzie z obowiązującymi przepisami).
- Identyfikacja ryzyka braku zgodności w procesach realizowanych w organizacji.
- Realizowanie zadań zapewniających zgodność działalności organizacji z przepisami i normami w celu minimalizacji zdarzeń negatywnie wpływających na funkcjonowanie organizacji.
- Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie zgodności procesów, podejmowanie działań naprawczych.
- Wsparcie innych komórek organizacyjnych w zakresie identyfikacji obowiązujących je przepisów prawa, przeprowadzania szkoleń pracowników z obszaru compliance.
- Rozpatrywanie zgłoszeń compliance i wydawanie rekomendacji, w szczególności
z zakresu konfliktu interesów.
- Co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku Audytora Wewnętrznego w organizacji o wysokich standardach operacyjnych.
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: finanse, ekonomia.
- Praktyczna znajomość metodologii przeprowadzania audytów oraz obszaru compliance.
- Umiejętność podejmowania decyzji oraz samodzielność w działaniu.
- Umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa i kreatywność.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
- Sumienność, samodzielność, inicjatywa i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.
- Umiejętność pracy pod presją czasu i dobra organizacja pracy własnej.
- Wiedza finansowo- księgowa
- Wiedza z zakresu zarządzania projektami.
- Znajomość metodyki zarządzania ryzykiem.
- Wiedza z zakresu systemów jakości i norm.
- Gotowość do częstych wyjazdów służbowych
- Prawo jazdy kat. B.
- Stabilne zatrudnienie
- Interesująca i pełną wyzwań pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, doświadczenia i zaangażowania.
Poznaj
PGNIG TECHNOLOGIE S.A.
PGNiG Technologie jest liderem rynku usług projektowania, budowy, uruchamiania i eksploatacji kopalń ropy naftowej i gazu ziemnego, podziemnych magazynów gazu, tłoczni gazu, rurociągów przesyłowych oraz produkcji elementów urządzeń wiertniczych w PolscePodstawowe atuty PGNiG Technologie to wysoka wiedza i umiejętności pracowników, nowoczesne środki pracy oraz skuteczne metody organizacji i zarządzania wsparte wiarygodnością prawie stuletnich doświadczeń.