Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- PROSIMY O ODNIESIENIE SIĘ W APLIKACJI DO WSZYSTKICH WYMAGAŃ NIEZBĘDNYCH ZAWARTYCH W OGŁOSZENIU, CO TRAKTOWANE JEST NA RÓWNI Z OŚWIADCZENIEM O ICH SPEŁNIENIU,
- na stronie internetowej Urzędu: http://bydgoszcz.stat.gov.pl/co-gdzie-jak-zalatwic-lewe-menu/jakie-sa-aktualne-oferty-pracy-stazy-i-praktyk-/ zamieszczono pomocniczy wzór oświadczenia oraz wzór zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji (wymaganej, jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO) o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Dyrektora Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy w związku z prowadzonym naborem kandydatów na stanowisko pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych w Urzędzie Statystycznym w Bydgoszczy w zakresie danych osobowych szczególnych kategorii zawartych w liście motywacyjnym oraz innych załączonych dokumentach (np. danych o stanie zdrowia, danych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne). Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz zostałam/em poinformowana/y o przysługujących mi prawach, w tym prawie wycofania zgody na przetwarzanie moich danych osobowych w każdym czasie.”
- list motywacyjny i oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem,
- nabór przebiega w trzech etapach: weryfikacja formalna ofert, pisemny test wiedzy i sprawdzian umiejętności, rozmowa kwalifikacyjna,
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego),
- powiadamiani telefonicznie lub drogą elektroniczną będą tylko kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru,
- oferty kandydatów niewyłonionych w trakcie naboru możliwe są do odebrania w ciągu 3 miesięcy od dnia opublikowania wyniku naboru, po tym terminie dokumenty podlegają zniszczeniu, zgodnie z obowiązującymi procedurami,
- ogłoszenie zostało opublikowane w BIP KPRM, BIP Urzędu i na stronie internetowej Urzędu, nie ponosimy odpowiedzialności za treść przedruków umieszczanych w innych miejscach,
- nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą.
Zakres zadań
- Zapewnia ochronę informacji niejawnych w Urzędzie, w tym systemów i sieci teleinformatycznych, w których przetwarzane są informacje niejawne
- Zarządza ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych
- Opracowuje i aktualizuje plan ochrony informacji niejawnych Urzędu oraz plany ochrony budynków Urzędu
- Przeprowadza postępowania sprawdzające
- Prowadzi szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych
- Zawiadamia o naruszeniu przepisów o ochronie informacji niejawnych oraz podejmuje stosowne działania
- Przeprowadza postępowania wyjaśniające w sprawach o naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych
- Prowadzi wykaz osób zatrudnionych lub wykonujących prace zlecone, dopuszczonych do pracy na stanowiskach, których zajmowanie może łączyć się z dostępem do informacji niejawnych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 11 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych przeprowadzone przez ABW lub SKW
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” i wzwyż wydane przez ABW albo SKW, a także przez były Urząd Ochrony Państwa lub byłe Wojskowe Służby Informacyjne
- znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie statystyki publicznej
- znajomość przepisów dotyczących podstaw funkcjonowania administracji publicznej oraz finansów publicznych
- znajomość przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- znajomość MS Word, MS Excel, MS PowerPoint
- komunikatywność
- umiejętność analizowania danych i logicznego myślenia
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość zagadnień związanych z przeprowadzaniem kontroli i audytu
- przeszkolenie w zakresie aplikacji wspomagających realizację zadań na stanowisku
- przeszkolenie w zakresie obiegu dokumentów oraz przestrzegania zasad zawartych w instrukcji kancelaryjnej i stosowania jednolitego rzeczowego wykazu akt
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2