Najnowsze oferty pracy

  • Tax Transformation Manager

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your responsibilities: in close collaboration with the Corporate Tax function: co-create the design of the centralized Tax function for the METRO group, build process blueprint for all main processes in Tax, including definition of relevant KPI’s and integration of internal controls, create...
  • Specjalista ds. Cen Transferowych

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Przygotowanie dokumentacji cen transferowych i deklaracji TPR. Analiza treści umów, porozumień, aneksów pod kątem eliminacji ryzyka podatkowego, a także identyfikacji obowiązków podatkowych w obszarze cen transferowych. Przygotowanie analiz porównawczych i analiz...
  • Księgowa / Księgowy

    SIXT Rent a Car   Warszawa, Saska Kępa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OPIS STANOWISKA: Dekretowanie i księgowanie dokumentów i ich weryfikacja pod względem rachunkowym i podatkowym; Księgowanie i weryfikacja rozrachunków z kontrahentami i pracownikami; Bieżąca i okresowa analiza oraz uzgadnianie sald kont księgowych, rozrachunków, rejestrów; Przygotowywanie...
  • Konsultant podatkowy

    Crowe Tax Advisors   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Opis stanowiska: Samodzielne doradztwo podatkowe głównie w zakresie VAT/ CIT, Udział w przeglądach podatkowych, Wsparcie w zakresie podatkowych aspektów projektów realizowanych z innymi zespołami, Przygotowywanie wniosków o wydanie interpretacji indywidualnych oraz pism w postępowaniach...
  • Specjalista ds. księgowości

    SIXT Rent a Car   Warszawa, Saska Kępa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Zakres obowiązków: Dekretowanie, księgowanie oraz weryfikacja dokumentów zgodnie z przepisami rachunkowymi i podatkowymi. Rozliczenia z kontrahentami i pracownikami. Analiza i uzgadnianie sald kont księgowych. Przygotowanie raportów i sprawozdań w MS Excel. Udział w zarządzaniu ewidencją...
Zobacz więcej ofert pracy

Payroll Specialist with Czech or Hungarian

Hays Poland
Poznań
praca stacjonarna
3874 dni temu
Payroll Specialist with Czech or Hungarian
Poznań
Payroll Specialist with Czech or Hungarian
Poznań
Nr Ref.: 1040036

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.


For our Client, an international organization and leader in its sector, we are looking for experienced Candidates for the position of Payroll Specialist with Czech or Hungarian.

Within the role you will make certain, that company’s payroll and personal administration processes are in accordance with prescribed procedures and standards, in order with tax legislations, collective tariff agreements, local necessities as well as company’s internal inspections and auditing.

As a Payroll / Personal Administration Specialist you will enter payroll and personal data into system, make salary’s simulations, ensure the correctness of data imputed into SAP by running the controlling procedures, perform special topics like garnishments, pension and partial retirement. The company will require you to be a contact person for social and health insurance institutions, as well as for local authorities and junior colleagues.

As an experienced professional you will be entrusted with various additional tasks, such as monitoring the quality of services in your area, proposing improvements and new initiatives, support transactional processes from different countries and cooperate other HR departments to ensure proper level of customer service.

To fulfill above requirements you need to have excellent customer service skills and business orientation, at least 2 years of experience in high volume Personal Administration / Payroll environment, be able to manage and oversee multiple projects and competing priorities, as well as find appropriate solutions for escalated problems.
We search for a person with expert knowledge in taxation of law and social insurance, experience with SAP system as well as fluent knowledge of English and Czech or Hungarian languages.

The company offers a stable, long-term agreement, full-time contract of employment in standard business hours, possibility to learn and develop both soft and hard skills, work in a young, multilingual team of people, attractive compensation and social package.

Please note, that we will contact only selected candidates.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl


 

Podobne oferty

  • Tax Transformation Manager

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your responsibilities: in close collaboration with the Corporate Tax function: co-create the design of the centralized Tax function for the METRO group, build process blueprint for all main processes in Tax, including definition of relevant KPI’s and integration of internal controls, create...
  • Specjalista ds. Cen Transferowych

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Przygotowanie dokumentacji cen transferowych i deklaracji TPR. Analiza treści umów, porozumień, aneksów pod kątem eliminacji ryzyka podatkowego, a także identyfikacji obowiązków podatkowych w obszarze cen transferowych. Przygotowanie analiz porównawczych i analiz...
  • Księgowa / Księgowy

    SIXT Rent a Car   Warszawa, Saska Kępa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OPIS STANOWISKA: Dekretowanie i księgowanie dokumentów i ich weryfikacja pod względem rachunkowym i podatkowym; Księgowanie i weryfikacja rozrachunków z kontrahentami i pracownikami; Bieżąca i okresowa analiza oraz uzgadnianie sald kont księgowych, rozrachunków, rejestrów; Przygotowywanie...
  • Konsultant podatkowy

    Crowe Tax Advisors   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Opis stanowiska: Samodzielne doradztwo podatkowe głównie w zakresie VAT/ CIT, Udział w przeglądach podatkowych, Wsparcie w zakresie podatkowych aspektów projektów realizowanych z innymi zespołami, Przygotowywanie wniosków o wydanie interpretacji indywidualnych oraz pism w postępowaniach...
  • Specjalista ds. księgowości

    SIXT Rent a Car   Warszawa, Saska Kępa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Zakres obowiązków: Dekretowanie, księgowanie oraz weryfikacja dokumentów zgodnie z przepisami rachunkowymi i podatkowymi. Rozliczenia z kontrahentami i pracownikami. Analiza i uzgadnianie sald kont księgowych. Przygotowanie raportów i sprawozdań w MS Excel. Udział w zarządzaniu ewidencją...