Patient Care Specialist z językiem ukraińskim
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska:
- koordynacja ścieżki komunikacji z pacjentem - czasami będziesz umawiać pacjenta na wizytę lekarską, a innym razem trzeba będzie wytłumaczyć czym jest POZ, o co chodzi z deklaracją, czy też jak się do nas zapisać
- wsparcie pacjentów w rozwiązywaniu ich problemów (telefonicznie, mailowo, przez social media oraz czat w aplikacji)
- budowanie relacji z naszymi pacjentami - prowadzimy program concierge w którym co jakiś czas dzwonimy do naszych nowych pacjentów i dopytujemy o ich wrażenia. Podobnie też kontaktujemy się z osobami, które zrezygnowały z naszych usług i dopytujemy o powody, żebyśmy mogli dalej pracować nad tym co możemy zrobić dla ludzi
- pomoc pacjentom w użytkowaniu aplikacji Jutro Medical
Wymagania
- posiadasz 1 rok doświadczenia w sprzedaży lub pracy na podobnym stanowisku
- swobodnie komunikujesz się w języku polskim (minimum C1) oraz ukraińskim (minimum C1)
- dobrze znasz język angielski (B2)
- jesteś asertywny/a i nie boisz się nowych wyzwań
- chciałbyś/abyś razem z nami budować lepsze jutro
- dodatkowe punkty otrzymasz jeśli masz już doświadczenie w obsłudze pacjentów w placówkach medycznych i/lub studiujesz kierunki związane z obszarem medycznym (niekoniecznie musi to być medycyna)
Oferujemy:
- pracę na część etatu ze startem między 8:00, a 10:00
- pracę w pełni zdalną, lub hybrydową (mamy możliwość pracy stacjonarnej w Warszawie i w Białymstoku)
- płatny urlop
- dofinansowanie do karty multisport
- pełnopłatne urlopy chorobowe (100%)
- konsultacje medyczne z pierwszej ręki :)
- dodatkowy budżet na badania profilaktyczne
- kulturę pracy opartą na otwartej komunikacji, ciągłym usprawnianiu współpracy w zespole, indywidualnym podejściu do rozwoju
- no dress code policy i nieformalną atmosferę pracy
- dedykowany budżet na rozwój i nielimitowany dostęp do platform edukacyjnych
- liczne okazje do wspólnego spędzania czasu w ramach integracji zespołowych i ogólnofirmowych