Patient Care Specialist z j. ukraińskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- zapisywanie pacjentów na wizyty (telefonicznie, z pomocą aplikacji Jutro Medical lub osobiście),
- bieżące wsparcie pacjentów w użytkowaniu aplikacji Jutro Medical,
- udzielanie pacjentom pomocy oraz odpowiadanie na ich zapytania (telefonicznie, mailowo oraz przez Social Media),
- przyjmowanie reklamacji i wniosków składanych przez pacjentów,
- nadzór nad dokumentacją pacjentów oraz pomoc w archiwizacji dokumentów
- informowanie o ofercie pacjentów w przychodni,
- współtworzenie systemów do bieżącej pracy i działalności Przychodni,
- współudział w badaniu opinii pacjenta.
Wymagania:
- swobodnie komunikujesz się w języku polskim (minimum C1) oraz ukraińskim (minimum C1),
- jesteś asertywny/a i nie boisz się nowych wyzwań,
- dodatkowe punkty otrzymasz jeśli masz już doświadczenie w obsłudze pacjentów w placówkach medycznych i/lub studiujesz kierunki związane z obszarem medycznym (niekoniecznie musi to być medycyna),
- jesteś dostępny/a w godzinach 8-16.
Oferujemy:
- dołączenie do fantastycznego zespołu Operations, w którym wzajemne wsparcie i docenianie jest na porządku dziennym,
- godziny pracy 8-16,
- system premiowy oparty na wynikach,
- pracę hybrydową – możesz pracować zdalnie oraz korzystać z naszego warszawskiego biura (Atrium, ul. Jana Pawła II)
- dostęp do narzędzi pracy (laptop, telefon) oraz innych programów wspierających Twoją pracę
- konsultacje medyczne z pierwszej ręki :),
- nielimitowany, płatny urlop,
- dofinansowanie karty multisport,
- kulturę pracy opartą na otwartej komunikacji, ciągłym usprawnianiu współpracy w zespole, indywidualnym podejściu do rozwoju,
- no dress code policy i nieformalną atmosferę pracy,
- dodatkowy budżet rozwojowy oraz nielimitowany dostęp do platform edukacyjnych,
- liczne okazje do wspólnego spędzania czasu w ramach integracji zespołowych i ogólnofirmowych