Gemius to globalna firma badawczo-technologiczna dostarczająca dane, a także zaawansowane rozwiązania marketingowe. Oferujemy kompleksowe usługi dla reklamodawców, właścicieli mediów i agencji reklamowych, wydawców oraz e-commerce. Jesteśmy częścią Global Insights Community, ESOMAR i członkiem IAB Europe. Nasze rozwiązania zostały wyróżnione przez IAB Research Awards 4 razy w kategorii pomiar odbiorców. Dzięki sile utalentowanych ludzi, unikatowemu procesowi przetwarzania danych i technologii, zapewniamy klientom nasze wysoko wartościowe produkty, niestandardowe rozwiązania, odpowiednią technologię i doskonałą obsługę. Wspieramy i uzasadniamy decyzje biznesowe naszych partnerów oraz sprawiamy, że wierzą w siłę danych od ponad 20 lat!
Poszukujemy osoby do nowo powstającego zespołu, który będzie zajmował się budowaniem, rozwojem i utrzymaniem paneli badawczych na rynkach zagranicznych, na których działamy.
- badanie, analizowanie i sporządzanie informacji na temat potencjalnych firm rekrutujących osoby do paneli badawczych na różnych rynkach zagranicznych,
- profesjonalna komunikacja z zewnętrznymi firmami rekrutującymi panelistów (w języku angielskim),
- monitorowanie rozmiaru i jakość panelu na różnych rynkach i dla różnych produktów oraz projektów Gemius,
- interpretowanie i analizowanie szczegółowych informacji o statusie panelu i dbanie o najwyższą jakość panelu,
- informowanie przełożonego o niedoborach w panelu i proaktywne planowanie uzupełnienia i rozwoju panelu,
- zapewnienie wsparcia w projektach i inicjatywach związanych z panelem.
- język angielski w stopniu bardzo dobry w mowie i w piśmie - warunek konieczny,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz duża samodzielność w działaniu,
- zdolności analityczne i umiejętność efektywnej komunikacji,
- umiejętności znajdowania właściwych informacji,
- znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel,
- nastawienie na efektywne rozwiązywanie problemów,
- elastyczność w działaniu i umiejętność pracy pod presja czasu,
- pozytywne i pragmatyczne podejście do powierzonych zadań,
- zainteresowanie w obszarze badań rynku, Internetu i telewizji.
- doświadczenie w branży zajmującej się rekrutacją panelistów.
- nieograniczone możliwości rozwoju i pracy z doświadczonymi ekspertami,
- dogodną dla Ciebie formę zatrudnienia,
- dodatkowe benefity, np. karta Multisport, karta Medicover, dofinansowanie do szkoleń,
- masaże w biurze i wiele innych,
- elastyczne godziny pracy,
- pracę w nieformalnym środowisku, brak dresscode’u,
- pracę hybrydową.