Najnowsze oferty pracy

  • Nowoczesna Samodzielna Księgowa / Nowoczesny Samodzielny Księgowy

    Value Finance Books Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Łódź
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B
    14 godz.
    Twoje zadania: Jako samodzielna księgowa odpowiadasz za dowiezienie całego procesu księgowego dla klienta (masz wsparcie młodszych księgowych, ale to Ty jesteś liderem tego zespołu). Sporządzanie sprawozdań finansowych, współpraca z audytorami. Pracujemy zdalnie przy pomocy systemu Enova...
  • Księgowa / Księgowy ds. Zobowiązań

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    10 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Księgowanie faktur kosztowych - usługowych i towarowych. Księgowanie faktur zagranicznych. Księgowanie rozliczeń pracowniczych. Praca z dokumentacją księgową w systemie AX Dynamics i SUN. Udział w zamknięciu miesiąca i...
  • Starsza Księgowa / Starszy Księgowy ds. Należności

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Weryfikacja i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów księgowych. Księgowanie sprzedaży i raportów kasowych. Bieżąca analiza kont księgowych i ich uzgadnianie. Współpraca i wsparcie placówek w zakresie raportowania sprzedaży...
  • Starszy specjalista / Główny specjalista / Ekspert w Biurze Rachunkowości i Finansów w Wydziale Księgowości

    Centrum Unijnych Projektów Transportowych   Warszawa, biuro w centrum Warszawy    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Podstawowe obowiązki: Pełna obsługa finansowo-księgowa w zakresie dochodów i wydatków budżetowych, dotyczących działalności operacyjnej i programowej CUPT (w tym m. in. dokonywanie kontroli formalno-rachunkowej dokumentów księgowych w zakresie działalności operacyjnej CUPT, uzgadniania...
Zobacz więcej ofert pracy

P2P Process Manager

Hays Poland
Wrocław
praca stacjonarna
3590 dni temu
P2P Process Manager
Wrocław
P2P Process Manager
Wrocław
Nr Ref.: 1048678

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.


Fresenius Medical Care is the world's largest integrated provider of products and services for individuals undergoing dialysis because of chronic kidney failure, a condition that affects more than 2.5 million individuals worldwide. With innovative dialysis products and therapies we define highest standards for the treatment of patients with chronic kidney failure.

Fresenius Medical Care decided to establish Shared Service Centre in Wrocław and is recruiting for the position of P2P Process Manager.

Purpose & Overall Relevance for the Organisation:

• The P2P Process Manager will lead and manage assigned Accounts Payable team leads and clerks, ensuring they perform efficiently and effectively.
• The SSC P2P Process Manager will ensure timely and accurate processing of all Accounts Payable transactions for assigned work area(s), in accordance with performance and quality standards defined in relevant service level agreements.
• During the ramp-up and transition phase the P2P Process Manager will be responsible for setting up the AP teams and developing them into a well organised and performing unit



Key Responsibilities and General Accountabilities:

• Service Delivery
- Contribute to the development of service level agreements for AP process
- Monitor performance of assigned work team(s) against AP performance/quality standards defined in relevant service level agreements, taking appropriate corrective action where required
- Provide reports, at agreed intervals, on performance of assigned work team(s)
- Identify opportunities for improving the efficiency and/or effectiveness of AP transaction processing working with the P2P team leads.
- Assist with implementing initiatives for improving the efficiency and/or effectiveness of AP transaction processing
- Ensure completion of all required AP processing activities prior to period ends
- Contribute to cross-process performance improvement initiatives as required


• Team Supervision
- Day to day management of the P2P team ensuring AP Clerks are deployed in accordance with operational requirements
- Set clearly defined performance objectives for assigned P2P team, ensuring appropriate alignment with performance/quality standards defined in relevant service level agreements
- Monitor performance, against agreed objectives, of assigned P2P team leads and clerks, taking corrective action to improve individual performance as necessary
- Provide technical guidance and support to team members as required
- Induct new members of assigned work team(s), ensuring they are all provided with necessary training in AP policies and procedures
- Participate in recruitment of P2P team leads and clerks

• Technical Standards
- Ensure P2P team members within assigned work area(s) maintain appropriate levels of technical competence
- Contribute, as required, to the maintenance and updating of AP processes and procedures
- Ensure, in collaboration with P2P team leads, compliance with relevant statutory requirements
- Ensure compliance with internal operating and control procedures for AP process

• Delivery
- Review and approve payments schedules and ensure quality of supporting information for payment runs
- Manage processing of checks if required
- Manage country relationship and communication on payment terms, payment runs, vendor issues, etc.
- Other ad hoc duties as shall reasonably be requested


Knowledge, Skills and Abilities:

• Knowledge
- Good understanding of the health care industry preferable
- Excellent understanding of, and experience in, Accounts Payable Finance processes and process improvement
- Strong understanding of accounting principles (IFRS)
- Very good knowledge of SAP module FI-MM
- Very good knowledge of Microsoft Office, knowledge of workflow solution beneficial

• Skills
- Excellent English and German language skills, additional European language skills beneficial
- Customer focus (internally) and management
- Analyzing information and identifying trends
- Strong managerial and leadership skills
• Abilities
- Supervise teams in shared services environment
- Operate in a dynamic, fast moving and changing environment
- Operate in an international environment
- Manage and monitor performance against service level agreements
- Willingness to travel
- Team player, highly motivated, flexible, ability to work with other cultures




Requisite Education and Experience / Minimum Qualifications:

• University degree in economics / finance with major in Accounting or equivalent qualification / work experience
• Experience of supervising staff within Accounts Payable process, or other core financial process, within complex, large volume environment
• Extensive experience of working in a Shared Services Centre, within complex, large volume environment
• Experience of negotiating, and managing performance against, service level agreements
• Experience in transitioning accounting activities into a Shared Service Center environment (creation of desktop procedures, work shadowing, etc.)
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl


 

Podobne oferty

  • Nowoczesna Samodzielna Księgowa / Nowoczesny Samodzielny Księgowy

    Value Finance Books Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Łódź
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B
    14 godz.
    Twoje zadania: Jako samodzielna księgowa odpowiadasz za dowiezienie całego procesu księgowego dla klienta (masz wsparcie młodszych księgowych, ale to Ty jesteś liderem tego zespołu). Sporządzanie sprawozdań finansowych, współpraca z audytorami. Pracujemy zdalnie przy pomocy systemu Enova...
  • Księgowa / Księgowy ds. Zobowiązań

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    10 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Księgowanie faktur kosztowych - usługowych i towarowych. Księgowanie faktur zagranicznych. Księgowanie rozliczeń pracowniczych. Praca z dokumentacją księgową w systemie AX Dynamics i SUN. Udział w zamknięciu miesiąca i...
  • Starsza Księgowa / Starszy Księgowy ds. Należności

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Weryfikacja i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów księgowych. Księgowanie sprzedaży i raportów kasowych. Bieżąca analiza kont księgowych i ich uzgadnianie. Współpraca i wsparcie placówek w zakresie raportowania sprzedaży...
  • Starszy specjalista / Główny specjalista / Ekspert w Biurze Rachunkowości i Finansów w Wydziale Księgowości

    Centrum Unijnych Projektów Transportowych   Warszawa, biuro w centrum Warszawy    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Podstawowe obowiązki: Pełna obsługa finansowo-księgowa w zakresie dochodów i wydatków budżetowych, dotyczących działalności operacyjnej i programowej CUPT (w tym m. in. dokonywanie kontroli formalno-rachunkowej dokumentów księgowych w zakresie działalności operacyjnej CUPT, uzgadniania...