Najnowsze oferty pracy

  • Finance Application Support Analyst - French Speaker

    Aon   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Day-to-day responsibilities include: Coordinate with end users and assist them with their regular problems/issues, these issues will be managed through Aon’s ticketing system – Service Now. Develop new ideas and present them to the end users and team. Analysing and documenting the issues,...
  • Finance Application Support Analyst - Dutch Speaker

    Aon   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Day-to-day responsibilities include: Coordinate with end users and assist them with their regular problems/issues, these issues will be managed through Aon’s ticketing system – Service Now. Develop new ideas and present them to the end users and team. Analysing and documenting the issues,...
  • Finance Application Support Analyst - German Speaker

    Aon   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Day-to-day responsibilities include: Coordinate with end users and assist them with their regular problems/issues, these issues will be managed through Aon’s ticketing system – Service Now. Develop new ideas and present them to the end users and team. Analysing and documenting the issues,...
  • Główny specjalista ds. finansowo-księgowych

    Związek Rzemiosła Polskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    dokonywanie wstępnej kontroli dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych pod względem formalno-rachunkowym dekretowanie oraz wprowadzanie dokumentów do ksiąg rachunkowych wystawianie not, naliczanie odsetek współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, Bank) współpraca...
  • Specjalista ds. wdrażania w Departamencie Rozwoju Kadr w Przedsiębiorstwach

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Udział w programie: Europejskie Fundusze dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS). Pełnienie funkcji opiekuna projektów konkurencyjnych w ramach Działania 01.03 Kadry nowoczesnej gospodarki FERS, w tym: rozliczanie i monitorowanie rzeczowo-finansowe zawartych umów o...
  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Usług Rozwojowych

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Główne obowiązki: Udział w realizacji działań związanych z rozwojem Bazy Usług Rozwojowych (BUR) w szczególności w zakresie: badań dotyczących cen rynkowych usług rozwojowych, badań satysfakcji użytkowników BUR, badań aktywności podmiotów zarejestrowanych w BUR, ewaluacji BUR,...
  • Główny specjalista w Zespole Oświaty Zawodowej i Problematyki Społecznej

    Związek Rzemiosła Polskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Współpraca z dyrektorem zespołu oraz organizacjami członkowskimi ZRP w zakresie monitoringu regulacji prawnych oraz opracowywania opinii do założeń projektów aktów prawnych dotyczących problematyki oświaty zawodowej i rynku pracy, zwłaszcza dualnego kształcenia zawodowego w rzemiośle....
  • Starszy Inspektor / Specjalista / Starszy Specjalista w Wydziale Planowania i Sprawozdawczości

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, Ochota, Plac Starynkiewicza 5    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Główny zakres obowiązków: współpraca przy sporządzaniu rocznych planów gospodarczych spółki i raportów dotyczących ich realizacji oraz projekcji wieloletnich; współpraca przy sporządzaniu wniosków taryfowych dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków;...
  • Specjalista w Departamencie Rozwoju Kadr w Przedsiębiorstwach

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Główne obowiązki: udzielanie informacji dot. dostępnego w Polsce systemu wsparcia przedsiębiorców w kryzysie, w tym udzielanie wyjaśnień i informacji o dyrektywie 2019/1023 oraz współpraca z instytucjami zewnętrznymi w tym zakresie; przygotowywanie merytorycznych materiałów edukacyjnych...
Zobacz więcej ofert pracy

P2P Expert

Arla Global Financial Services Centre
Gdańsk
praca stacjonarna
2051 dni temu
P2P Expert
LOCATION:
Gdańsk

At Arla, we do so much more than make some of the world’s favorite dairy products. We make healthy taste delicious, mornings worth getting up for and family dinners unforgettable.

In Shared Service Centre in Gdansk we support our colleagues worldwide by providing them with world- class accounting, finance, procurement, tax, IT, master data and HR processes.

 

A new opportunity has arisen, to obtain a position of P2P Expert in P2P Department. The role is dedicated to assuring overall quality of accounting performed by AP team and taking responsibility for cross departmental initiatives.

 

Strengthening accounts payable across markets

Fueled by your passion and dedication you'll contribute to the service and performance culture within P2P team.

 

Your main focus will be:

  • Coordinate improvements in process and technology to support P2P Operations Strategy
  • Perform Unit and Integration test of new solutions, validate business cases and support operational teams in all phases of the change process
  • Manage cross departmental projects
  • Support all stakeholders in the correct application of process and available technical solutions
  • Support and continuously improve service delivery through powerful analytics and insight
  • Continuous improvement of the P2P performance management by staying aware of trends in the P2P area with regards to metrics that deliver meaningful insight
  • Support transitions and new tasks
  • Provide knowledge transfer capability and documentation to enable smooth transition of improvement projects into 'business as usual activity

Your role will also together with operational leads design processes together with internal control check points. Identify and implement automations of tasks performed through VBA scripts and other available tools. Among other duties, you will also define functional requirements of new IT solutions or enhancement of the currently

existing ones (VIM, Smartscan, Robotics, VBA scripts etc.).

 


At Arla, we do so much more than make some of the world’s favorite dairy products. We make healthy taste delicious, mornings worth getting up for and family dinners unforgettable.

In Shared Service Centre in Gdansk we support our colleagues worldwide by providing them with world- class accounting, finance, procurement, tax, IT, master data and HR processes.

 

A new opportunity has arisen, to obtain a position of P2P Expert in P2P Department. The role is dedicated to assuring overall quality of accounting performed by AP team and taking responsibility for cross departmental initiatives.

 

Strengthening accounts payable across markets

Fueled by your passion and dedication you'll contribute to the service and performance culture within P2P team.

 

Your main focus will be:

  • Coordinate improvements in process and technology to support P2P Operations Strategy
  • Perform Unit and Integration test of new solutions, validate business cases and support operational teams in all phases of the change process
  • Manage cross departmental projects
  • Support all stakeholders in the correct application of process and available technical solutions
  • Support and continuously improve service delivery through powerful analytics and insight
  • Continuous improvement of the P2P performance management by staying aware of trends in the P2P area with regards to metrics that deliver meaningful insight
  • Support transitions and new tasks
  • Provide knowledge transfer capability and documentation to enable smooth transition of improvement projects into 'business as usual activity

Your role will also together with operational leads design processes together with internal control check points. Identify and implement automations of tasks performed through VBA scripts and other available tools. Among other duties, you will also define functional requirements of new IT solutions or enhancement of the currently

existing ones (VIM, Smartscan, Robotics, VBA scripts etc.).

 

An eye for the detail and heart for the team

In regard to continuous growth of our SSC in Gdańsk we are currently looking for professionals with at least 5 years of experience in accountancy with educational background related to F&A or similar area. Speaking English fluently, you are a trusted advisor for the business and build solid and long - term relations with your stakeholders.

 

On top of handling your daily duties with engagement, you have the curiosity to understand the bigger picture, knowledge of SAP FI, Smartscan, Open Text VIM and deep understanding of P2P processes. You’ve already implemented successfully process improvements, involving others to do the same. Project management skills will be an advantage.

 

You take the lead for your development, mastering finance policies, processes, tools and systems. Having knowledge of all processes within your team, you are a solid partner to your leader, supporting them in their daily duties.

 

What you can expect from us:
  • Work in an international team & matrix structure
  • Friendly atmosphere & comfortable work place (Neptun office)
  • Medical care & life insurance 
  • Relocation package
  • Trainings with experts & professional induction in a new position
  • Additional benefits like gym card, vouchers, travel points or cinema tickets, etc.
  • Chill out rooms with Xbox and the best coffee in the office
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach przez Arla Global Shared Services spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Gdańsku (80-244) przy Al. Grunwaldzkiej 103A, w celach niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, przeprowadzonego przez Arla Global Shared Services Sp. z o.o.

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art.13 RODO, informuje się, iż Administratorem państwa danych osobowych, przetwarzanych w związku z prowadzonym procesem rekrutacji jest Arla Global Shared Services Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-244) przy Al. Grunwaldzkiej 103A. Dane kontaktowe do Administratora w sprawie ochrony danych osobowych: onehr@arlafoods.com. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji projektu rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest przepis prawa (art. 22(1) k.p.) oraz zgoda (Art. 6 ust. 1 a RODO). Dane osobowe mogą być przekazywane (ujawniane) organom publicznym wyłącznie na mocy obowiązujących przepisów prawa. Dane osobowe mogą być ujawniane procesorom, czyli podmiotom przetwarzającym dane na zlecenie Administratora danych w toku procesu rekrutacji ze względu na wykorzystywane metody i narzędzia. Dane przechowywane będą w przypadku osób, z którymi zostanie zawarta umowa o pracę przez czas trwania umowy, a następnie w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, natomiast dane osób, z którymi nie zostanie zawarta umowa o pracę przez okres 1 roku kalendarzowego, następnie dane zostaną zanonimizowane. Informuje się o następujących przysługujących prawach:
  1. prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych,
  2. prawo dostępu do danych osobowych,
  3. prawo żądania sprostowania danych osobowych,
  4. prawo żądania usunięcia danych osobowych,
  5. prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  6. prawo do przenoszenia danych osobowych danych przetwarzanych na podstawie umowy lub na podstawie zgody (Kontakt do administratora: dataprivacy@arlafoods.com).
  7. prawo wycofania zgody co jednak nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, przed jej wycofaniem,
  8. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193) przy ul. Stawki 2.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji celów, do jakich będą zebrane. Informuje się, iż w procesie realizacji postanowień umowy nie występuje i nie są podejmowane decyzje w oparciu o zautomatyzowane profilowanie. Administrator danych nie przewiduje zmiany celu przetwarzania danych osobowych.
Find out your future workplace
 

Poznaj

Arla Global Shared Services

Moooo. We are Arla GSS and we deal with business the Scandinavian way.

You most likely associate us with brands like Arla Apetina, Lurpak or Castello. We are part of the global Arla Foods group employing over 20,000 people worldwide and delivering 25 trillion glasses of milk a year. That being said… At our office in Gdańsk Wrzeszcz we do not produce butter or cheese, nor do we conduct milk quality assessment. We are a Global Shared Services Center and we deliver tens of projects in: Finance, IT, Global and Local HR, Risk Controls and Compliance, Supply Chain, Procurement, Customer Service, Member Service and Operations, European Transport Control Center, Supplier Quality Assurance.

Podobne oferty

  • Finance Application Support Analyst - French Speaker

    Aon   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Day-to-day responsibilities include: Coordinate with end users and assist them with their regular problems/issues, these issues will be managed through Aon’s ticketing system – Service Now. Develop new ideas and present them to the end users and team. Analysing and documenting the issues,...
  • Finance Application Support Analyst - Dutch Speaker

    Aon   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Day-to-day responsibilities include: Coordinate with end users and assist them with their regular problems/issues, these issues will be managed through Aon’s ticketing system – Service Now. Develop new ideas and present them to the end users and team. Analysing and documenting the issues,...
  • Finance Application Support Analyst - German Speaker

    Aon   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Day-to-day responsibilities include: Coordinate with end users and assist them with their regular problems/issues, these issues will be managed through Aon’s ticketing system – Service Now. Develop new ideas and present them to the end users and team. Analysing and documenting the issues,...
  • Główny specjalista ds. finansowo-księgowych

    Związek Rzemiosła Polskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    dokonywanie wstępnej kontroli dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych pod względem formalno-rachunkowym dekretowanie oraz wprowadzanie dokumentów do ksiąg rachunkowych wystawianie not, naliczanie odsetek współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, Bank) współpraca...
  • Specjalista ds. wdrażania w Departamencie Rozwoju Kadr w Przedsiębiorstwach

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Udział w programie: Europejskie Fundusze dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS). Pełnienie funkcji opiekuna projektów konkurencyjnych w ramach Działania 01.03 Kadry nowoczesnej gospodarki FERS, w tym: rozliczanie i monitorowanie rzeczowo-finansowe zawartych umów o...
  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Usług Rozwojowych

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Główne obowiązki: Udział w realizacji działań związanych z rozwojem Bazy Usług Rozwojowych (BUR) w szczególności w zakresie: badań dotyczących cen rynkowych usług rozwojowych, badań satysfakcji użytkowników BUR, badań aktywności podmiotów zarejestrowanych w BUR, ewaluacji BUR,...
  • Główny specjalista w Zespole Oświaty Zawodowej i Problematyki Społecznej

    Związek Rzemiosła Polskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Współpraca z dyrektorem zespołu oraz organizacjami członkowskimi ZRP w zakresie monitoringu regulacji prawnych oraz opracowywania opinii do założeń projektów aktów prawnych dotyczących problematyki oświaty zawodowej i rynku pracy, zwłaszcza dualnego kształcenia zawodowego w rzemiośle....
  • Starszy Inspektor / Specjalista / Starszy Specjalista w Wydziale Planowania i Sprawozdawczości

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, Ochota, Plac Starynkiewicza 5    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Główny zakres obowiązków: współpraca przy sporządzaniu rocznych planów gospodarczych spółki i raportów dotyczących ich realizacji oraz projekcji wieloletnich; współpraca przy sporządzaniu wniosków taryfowych dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków;...
  • Specjalista w Departamencie Rozwoju Kadr w Przedsiębiorstwach

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Główne obowiązki: udzielanie informacji dot. dostępnego w Polsce systemu wsparcia przedsiębiorców w kryzysie, w tym udzielanie wyjaśnień i informacji o dyrektywie 2019/1023 oraz współpraca z instytucjami zewnętrznymi w tym zakresie; przygotowywanie merytorycznych materiałów edukacyjnych...