Genpact jest liderem globalizacji usług i technologii oraz pionierem w zakresie zarządzania procesami biznesowymi dla firm na całym świecie. Współpracujemy z ponad 800 klientami wykorzystując inteligentnie skonstruowane procesy, analizy i technologie. Oferujemy szeroką gamę usług branżowych. Należą do nich finanse i rachunkowość, ubezpieczenia i bankowość, zakupy & zarządzanie łańcuchem dostaw, obsługa klienta, aplikacje korporacyjne, zarządzanie infrastrukturą IT, zarządzanie zamówieniami.
Obecnie zarządzamy 4700 procesami w 30 językach, poprzez sieć ponad 70 centrów operacyjnych w 20 krajach.
Współpracujemy z klientami z listy Fortune Global 500 i poza nią, oraz zatrudniamy ponad 77 000 osób w ponad 20 krajach, z kluczowymi biurami w Nowym Jorku, Palo Alto, Londynie i Delhi.
Nasi klienci to firmy w różnych branż, takich jak motoryzacja, bankowość i finanse, ubezpieczenia, produkcja, branża farmaceutyczna, telekomunikacja i logistyka.
Zapewniamy bezproblemowy serwis z naszych globalnych centrów, aby zaspokoić cele biznesowe, kulturowe oraz językowe naszych klientów.
Jesteśmy znani z generowania wpływu. Jeśli chcesz poznać nas lepiej odwiedź nas na www.genpact.com.
Dołącz do nas!
With a startup spirit and 90,000+ curious and courageous minds, we have the expertise to go deep with the world’s biggest brands—and we have fun doing it. Now, we’re calling all you rule-breakers and risk-takers who see the world differently, and are bold enough to reinvent it. Come, transform with us.
Inviting applications for the role of Order Management – Senior Process Associate with Polish!
You will help in collaborating closely with customers, distributors and agents in order to register their orders, perform checks and follow-ups for a major international company.
Responsibilities
- Handling customer requests and Booking of Orders in the ERP system
- Ensure resolution to customer requests
- Collecting information from logistics partners and informing customers regarding availability and deliveries;
- Checking and solving potential issues between client purchase orders (PO) and system information;
- Communicating with the warehouse and forwarders and efficiently lead the delivery process to ensure return of goods to the final recipient
- Daily monitoring the assigned orders and customer requests
- Solving issues regarding damaged goods, shipment delayed, etc
- Handling any issues, looking for solutions along with all the parties involved
Qualifications
Minimum qualifications
- Very good knowledge of Polish, C1
- English min B2
- Similar work experience
- Good MS Office (especially MS Excel) knowledge.
- SAP nice to have
- Analytical thinking and self-starter.
- Personal culture and client management expertise.
- High motivation and ability to learn.
- Ability to work under time pressure.
What can we offer?
- Attractive salary;
- Stable job offers - employment contract
- Work in a multicultural and diverse environment with employees from over 30 countries
- Genpact supports professional tranings and great career development opportunities
- Free access to our award-winning learning platform
- Benefits such as Insurance, Luxmed, Multisport Lunchpass Card, additional vacation days, biking policy