INTITEK, francuska spółka dynamicznie rozwijająca się od 2007 r., zatrudniająca blisko 500 pracowników, wspierana przez prężnych akcjonariuszy, jest firmą oferującą usługi outsourcingowe, konsultingowe oraz projektowe w zakresie kompetencji IT, inżynierii mechanicznej, automatyki i elektryki przemysłowej. Działalność INTITEK w Europie jest prowadzona w ponad 20 agencjach i oddziałach we Francji i poza jej granicami (Belgia, Kanada, Szwajcaria), w tym w 5 agencjach na terenie Polski: w Poznaniu, Gdańsku, Warszawie, Katowicach i Wrocławiu.
Od swojego powstania INTITEK rozwija silne relacje z prestiżowymi klientami sektora przemysłowego oraz usługowego, umożliwiając rozwój swoich pracowników, jak również gwarantując im uczestnictwo w projektach angażujących nowoczesne technologie, jak i tych złożonych organizacyjnie i wymagających nieprzeciętnej wiedz i umiejętności.
W kontekście kontynuacji szybkiego wzrostu i rozwoju w Polsce, INTITEK poszukuje współpracowników z potencjałem, którzy pomogą w dalszym rozwoju firmy.
- Realizacja nowego projektu: Wdrożeńia nowych modułów Oracle EBS
- Support i implementowanie rozwiązań Oracle EBS w oparciu o potrzeby oraz procesy biznesowe
- Zbieranie i analiza wymagań przy wdrożeniach
- Rekomendowanie możliwości rozbudowy i optymalizacji systemu
- Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w support i konfiguracji ERP
- Doświadczenie przy udziale w projektach wdrożeniowych
- Wiedza w zakresie systemów klasy ERP (Oracle EBS)
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Doskonałe umiejętności analityczne oraz organizacyjne
- Znakomite umiejętności komunikacyjne
MILE WIDZIANE
- Doświadczenie w support technologi Oracle EBS Application suite, SOA, OBIEE
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju zawodowego w nowoczesnej firmie
- Udział w innowacyjnych, międzynarodowych projektach
- Profesjonalne szkolenia