Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Jest wiodącym operatorem kablowym pod względem liczby abonentów i dostawcą usługi triple play. Oferta Vectry to dostęp do programów telewizyjnych w wersji analogowej i cyfrowej, do szerokopasmowego internetu tradycyjnego i bezprzewodowego oraz usługa telefonii stacjonarnej.
Aktualnie do siedziby spółki w Gdyni poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:
- Kompleksowa obsługa Klienta za pośrednictwem dostępnych form kontaktu, m.in. telefonu, Internetu.
- Przyjmowanie zgłoszeń usterek, awarii i reklamacji.
- Udzielanie informacji o dostępnych usługach oraz aktualnych promocjach.
- Współpraca z przedstawicielami handlowymi.
- Aktywacja i modyfikacja usług klientów.
- Sprzedaż usług poprzez kanały dostępne w Spółce.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem.
- Utrzymanie klienta poprzez przedłużanie umów i ofertowanie klientów w celu odwiedzenia od decyzji o rezygnacji z usług.
- Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy.
- Swobodne wypowiadanie się w języku polskim, swoboda poruszania się i korzystania z Internetu.
- Praca na stanowisku związanym z obsługą klienta.
- Otwartość i swoboda komunikacji.
- Zaangażowanie w pracę.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- Umiejętność obsługi komputera i pakietu Ms Office.
- Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem biznesowym.
- Interesującą pracę w rozwijającej się organizacji, o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży.
- Ciekawą i miłą atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole.
- Przyjazne środowisko pracy w nowoczesnym otoczeniu.
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
- Atrakcyjny system wynagrodzeń.
- Niezbędne narzędzia pracy.
Poznaj
VECTRA S.A.
Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.