Inter Cars S.A. jest największym dystrybutorem części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych w Europie Środkowo - Wschodniej. Firma istnieje od 1990 roku, a od maja 2004 r. spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Aktualnie ma swoje oddziały w 17 europejskich krajach i nadal dynamicznie się rozwija.
Jesteśmy firmą stabilną, ambitną a zarazem innowacyjną. Ważne jest dla nas budowanie lojalności klientów, długoterminowych relacji oraz optymalizacja istniejących procesów. Inwestujemy w rozwój tak, aby dostarczać innowacyjne i kompleksowe rozwiązania dla warsztatów oraz kierowców. Oferujemy bezpieczną i przewidywalną współpracę, wspólny rozwój.
Budujemy środowisko ludzi zmotywowanych, firmy przyjaznej pracownikom, partnerom biznesowym, gdzie ludzie są zaangażowani i dbają o firmę jak o swoją. Chcemy być w top firm, w których ludzie chcą pracować.
Zakres obowiązków:
- Sprawowanie nadzoru nad sklepami detalicznymi
- Realizacja planów sprzedażowych w podległym regionie
- Szkoleniu personelu z zakresu oferty produktowej, obsługi klientów oraz obowiązujących standardów
- Kontrolowanie standardów, w szczególności obsługi klientów i ekspozycji towaru
- Monitorowanie działań konkurencji
- Praca na terenie całej Polski
Oczekiwania:
- Doświadczenie w sprzedaży detalicznej
- Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem placówkami handlowymi
- Zorientowanie na wynik
- Rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Dobra organizacja czasu pracy
- Gotowość do pracy w terenie
- Prawo jazdy kat. B
- Narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon)
- Dostęp do szkoleń
- Stabilne zatrudnienie
- Ciekawą pracę w dużej, międzynarodowej firmie o przyjaznej kulturze organizacyjnej i profesjonalnym środowisku.
- Pracę w dynamicznym i doświadczonym zespole, wspierającym i dzielącym się wiedzą
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia