Najnowsze oferty pracy

  • Terenowy Opiekun Klienta ds. Obsługi Posprzedażnej

    AGRO-SIEĆ Maszyny Sp. z o.o.   Drobin    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Aktywna sprzedaż usług serwisowych i części u klientów w terenie; Rozwój i promocja ofert w zakresie przedłużonej gwarancji oraz umów serwisowych; Aktywne promowanie ofert sezonowych na usługi i części; Pozyskiwanie nowych klientów na przydzielonym rejonie w...
  • Regionalny Przedstawiciel Handlowy

    SEMPRE Farby Sp. z o.o.   mazowieckie    praca mobilna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Miejsce pracy: województwo mazowieckie Zakres obowiązków: odpowiedzialność za realizację wyznaczonych planów sprzedażowych oraz marketingowych; przygotowanie ofert i negocjacje handlowe; pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie współpracy z dotychczasowymi klientami; doradztwo...
  • Specjalista ds. Ubezpieczeń Klientów Strategicznych

    GRUPA PZU   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Realizacja działań sprzedażowych i merytoryczna obsługa klientów strategicznych; Udział w negocjacjach warunków ubezpieczenia i tworzeniu umów dostosowanych do indywidualnej oceny ryzyka; Realizacja procesów wspierających sprzedaż, w tym przygotowywanie dokumentacji ubezpieczeniowej;...
Zobacz więcej ofert pracy

Opiekun Operacyjny Klienta Strategicznego

Siedziba Schenker Sp. z o.o.:
Małaszewicze
praca stacjonarna
2186 dni temu

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 68 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

Opiekun Operacyjny Klienta Strategicznego
Miejsce pracy: Małaszewicze

 

Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za realizację standardów obsługi przydzielonych klientów strategicznych, ciągłe usprawnianie procesu ich obsługi poprzez działania zapobiegające powstawaniu odchyleń oraz egzekwowanie uzgodnień handlowych i operacyjnych, aby docelowo zwiększać satysfakcję z jakości świadczonych usług.

 

Jeśli:
  • masz minimum średnie wykształcenie (preferowane wyższe kierunki: logistyka, zarządzanie procesami i jakością, zarządzanie projektami, ekonomia)
  • posiadasz wiedzę z zakresu prowadzenia negocjacji i budowania relacji z klientami (taktyki, techniki, strategie)
  • znasz język angielski na poziomie komunikatywnym (B2)
  • jesteś osobą dokładną i przykładasz dużą wagę do jakości świadczonych usług
  • potrafisz skutecznie rozwijać partnerskie relacje z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, oparte na wzajemnym zaufaniu i szacunku
  • swobodnie posługujesz się pakietem Microsoft Office, zwłaszcza programem Excel
A ponadto:
  • posiadasz wiedzę z zakresu metodyki projektowej
  • znasz procesy logistyczne
  • proaktywnie identyfikujesz obecne oraz przyszłe potrzeby klientów wewnętrznych i zewnętrznych
  • wykazujesz inicjatywę poszukując sposobów zwiększenia przychodów i/ lub redukcji kosztów poprzez zgłaszanie problemów, proponowanie ulepszeń, nowych rozwiązań, szukanie i eliminowanie marnotrawstw, itp.
  • wyrażasz swoje pomysły/ poglądy jasno, przekonująco i skutecznie
To właśnie Ciebie szukamy!

 

Oferujemy:
  • kompleksowy program wprowadzający do firmy i różnorodne wyzwania w trakcie pracy
  • pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie, która jest globalnym liderem w branży TSL
  • możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, w szkoleniach i wymianę doświadczeń
  • przyjazną atmosferę w pracy i możliwość udziału w programie wolontariatu pracowniczego
  • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz zajęć sportowo-rekreacyjnych
Dziękujemy za nadesłane oferty i informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

 

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Irek Kaniewski

Koordynator Obsługi Logistycznej

Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.

Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT.

Artur Piasecki

Brygadzista/ Foreman

Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.

Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy. 

Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.

Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.

W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok przesłanie CV Selekcja aplikacji
Krok test Przesłanie CV
Krok ocena pracownika Weryfikacja CV przez dział HR
Krok rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok spotkanie rekrutacyjne Spotkanie z przełożonym
Krok propozycja współpracy Witaj w DB Schenker!

Podobne oferty

  • Terenowy Opiekun Klienta ds. Obsługi Posprzedażnej

    AGRO-SIEĆ Maszyny Sp. z o.o.   Drobin    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Aktywna sprzedaż usług serwisowych i części u klientów w terenie; Rozwój i promocja ofert w zakresie przedłużonej gwarancji oraz umów serwisowych; Aktywne promowanie ofert sezonowych na usługi i części; Pozyskiwanie nowych klientów na przydzielonym rejonie w...
  • Regionalny Przedstawiciel Handlowy

    SEMPRE Farby Sp. z o.o.   mazowieckie    praca mobilna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Miejsce pracy: województwo mazowieckie Zakres obowiązków: odpowiedzialność za realizację wyznaczonych planów sprzedażowych oraz marketingowych; przygotowanie ofert i negocjacje handlowe; pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie współpracy z dotychczasowymi klientami; doradztwo...
  • Specjalista ds. Ubezpieczeń Klientów Strategicznych

    GRUPA PZU   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Realizacja działań sprzedażowych i merytoryczna obsługa klientów strategicznych; Udział w negocjacjach warunków ubezpieczenia i tworzeniu umów dostosowanych do indywidualnej oceny ryzyka; Realizacja procesów wspierających sprzedaż, w tym przygotowywanie dokumentacji ubezpieczeniowej;...