Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Opiekun / Menedżer Aplikacji
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: MA/BTS/09/19
Nr ref.: MA/BTS/09/19
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
- opracowanie lub weryfikacja wymagań do systemu,
- współpraca z departamentami sprzedażowy, produktów i, IT, Back Office przy tworzeniu wymagań,
- analiza błędów zgłaszanych do funkcjonalności systemu,
- prowadzenie szkoleń z zakresu aplikacji,
- prowadzenie warsztatów i szkoleń z użytkownikami,
- przygotowanie lub akceptacja przypadków testowych dla systemu, oraz testy około-wdrożeniowe,
- przygotowywanie komunikacji dla użytkowników,
- wsparcie dla Call Cener w zakresie obsługi systemu sprzedaży ubezpieczeń.
Nasze oczekiwania:
Nasze oczekiwania:
- umiejętność pracy w dynamicznym, zmiennym środowisku,
- bardzo dobra organizacja czasu pracy,
- znajomość produktów i procesów dot. ubezpieczeń na życie,
- bardzo dobra znajomość programu MS Excel, Jira oraz Confluence,
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne,
- doświadczenie w pracy projektowej, w szczególności w metodyce Agile,
- umiejętność motywowania oraz współpracy z klientami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi,
- doświadczenie w szkoleniu pracowników, przekazywaniu wiedzy będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
Zainteresowanym współpracą oferujemy:
pracę w stabilnej firmie, w której:
- relacje i sposób zarządzania oparte są na zaufaniu,
- przełożeni nie mówią co masz robić, ale stawiają przed Tobą problemy, które należy rozwiązać,
- współpracownicy naprawdę robią to co kochają i zawsze chętnie Ci o tym opowiedzą,
- możesz nieustannie się doskonalić i poznawać nowe technologie,
- współtworzenie dobrej atmosfery jest tak samo ważne jak realizacja celów,
- otrzymasz wiele benefitów, dzięki którym będziesz mieć możliwość rozwoju również po godzinach pracy.