Asseco Data Systems S.A. to przede wszystkim ludzie – specjaliści w swoich dziedzinach i ich rosnące z każdym dniem doświadczenie. Atrakcyjne zawodowe wyzwania i możliwości oraz wsparcie ze strony firmy – to u nas norma. Nie realizujemy projektów prostych i łatwych, dlatego zatrudniamy najlepszych, a rekrutacja nie należy do najłatwiejszych. Ale kiedy już przyjmiemy nowego członka zespołu, dbamy o to, aby był zmotywowany do działania i doceniony za ciężką pracę. Nasi pracownicy nie mają szansy poznać, czym jest stagnacja i nuda w pracy. Przydzielamy ich do różnorodnych projektów, przy których pełnią zróżnicowane role, aby mogli rozwijać swoje kompetencje.
Nie czekaj – już dziś złóż swoją aplikację, chętnie Cię poznamy.
Zadania:
- realizacja celów sprzedażowych,
- zarządzanie i opieka nad partnerami biznesowymi,
- prowadzenie działań wspierających sprzedaż,
- aktywna sprzedaż usług opartych o chmurę Microsoft Azure, aplikacje biznesowe Microsoft oraz Office 365, a także chmurę Oracle,
- raportowanie i analiza wyników,
- prowadzenie negocjacji biznesowych,
- utrzymywanie aktualnej baz Kontrahentów,
- uczestnictwo w targach, konferencjach i innych imprezach branżowych.
Oczekiwania:
- min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży usług B2B branży IT: usługi oparte o centra danych, usługi hostingowe, software, aplikacje biznesowe, usługi telekomunikacyjne lub pokrewne,
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację z Klientem,
- umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z Klientem,
- umiejętności prezentacyjne i negocjacyjne,
- zaangażowanie,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
- Dodatki:
- Karta sportowa
- Owoce
- Dofinansowanie wypoczynku
- Darmowa kawa
- Fundusz kulturalny
- Rozwój zawodowy:
- Współpraca z ekspertami
- Szkolenia zawodowe
- Dzielenie się wiedzą
- Ciekawe projekty
- Warunki zatrudnienia:
- Umowa o pracę
- Narzędzia pracy
- Bezpieczeństwo:
- Ubezpieczenie grupowe
- Opieka medyczna