- Posiadasz min. średnie wykształcenie.
- Znasz branżę IT.
- Posiadasz kompetencje w zakresie koordynacji i współpracy z Klientem Biznesowym.
- Budujesz relacje oparte na zaufaniu.
- Trafnie przewidujesz przyszłe potrzeby Klienta i proponujesz skuteczne sposoby ich zaspokojenia.
- Cechuje Cię samodzielność, proaktywność i dobra organizacja pracy.
- Wyróżnia Cię wysoka motywacja i ukierunkowanie na realizację celów biznesowych.
- Kierujesz się zasadą ciągłego doskonalenia i upraszczania.
- Dodatkowym atutem jest doświadczenie w zakresie realizacji zadań FIX i MOBILE.
- Sprzedaż usług i produktów Klientom Biznesowym oraz identyfikacja nowych źródeł przychodów.
- Obsługa przydzielonej grupy Klientów, współpraca i budowanie długotrwałych relacji oraz zwiększanie satysfakcji Klientów Biznesowych.
- Realizacja zamówień Klientów, inicjowanie i koordynowanie projektów sprzedażowych przy dostarczaniu rozwiązań dla Klientów Biznesowych.
- Współpraca i wsparcie Key Account Managerów w realizacji strategii współpracy z Klientami podczas ofertowania, sprzedaży, dostarczania, obsługi posprzedażowej.
- Współpraca z jednostkami organizacyjnymi wewnątrz firmy i skuteczna koordynacja działań na styku z Klientem.
- umowa o pracę,
- oferta socjalna,
- ubezpieczenie grupowe,
- pracowniczy program emerytalny (po przystąpieniu finansujemy składki - 7% całego wynagrodzenia).
- praca zdalna 2/3 dni w tygodniu,
- wewnętrzny rynek pracy.
- prywatna opieka medyczna,
- karta sportowa,
- programy prozdrowotne.
- kultura feedbacku,
- premie finansowe,
- nagrody za efekty pracy.
- telefon służbowy z nieograniczoną transmisją danych,
- zniżki na usługi Orange (światłowód, telefonia, Orange Energia),
- ergonomiczne biuro.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.