Praca mobilna
Obsługa Klientów Biznesowych
Operacje i Obsługa Klientów Kluczowych i Korporacyjnych
Orange Customer Service
Orange Polska S.A.; Warszawa- skuteczne realizowanie celów sprzedażowych i jakościowych
- słuchanie, umiejętnie reagowanie na zdiagnozowane potrzeby klientów i skuteczne doradzanie
- współpracę z klientami rynku biznesowego
- współdziałanie i wsparcie funkcji Dyrektora Handlowego\Dyrektora Rynku w realizacji strategii współpracy z Klientami podczas ofertowania, sprzedaży, dostarczania, obsługi posprzedażowej
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
- doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klientów oraz wiedza z branży telekomunikacyjnej
- dbałość o satysfakcję klientów
- skuteczność w działaniu
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
- gotowość do podejmowania wyzwań
- wykształcenie wyższe
- posiadanie prawa jazdy kategorii B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu
- znajomość Prawa zamówień publicznych i metodologii obsługi przetargów – będzie dodatkowym atutem
- możliwości rozwoju zawodowego i dostępu do najnowszych technologii
- premii uzależnionej od wyników pracy
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.