Zespół Wsparcia i Projektów Asseco Data Systems odpowiada za współpracę z Samorządami: miastami i ich jednostkami podległymi, powiatami, urzędami marszałkowskimi, placówkami oświatowymi oraz spółkami komunalnymi. Tworzy i wdraża oprogramowanie wspomagające pracę urzędów administracji samorządowej. Nasz cel to zmiana obrazu polskiej administracji.
Opiekun klienta
Miasto: Gdańsk
Zadania:
- opieka nad wyznaczonymi kluczowymi klientami:
- budowanie, utrzymywanie i ulepszanie długoterminowych relacji z klientem zewnętrznym,
- nadzór nad obsługą klienta, zgodną z zapisami umowy i obowiązującą w organizacji strategią pracy z klientem,
- diagnozowanie problemów u klienta i przeciwdziałanie niepożądanym ewentualnym skutkom,
- stanowienie pierwszego poziomu eskalacji w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w realizacji zapisów umów,
- przeprowadzenie wizytacji u każdego klienta, zgodnie z kalendarzem spotkań,
- analizowanie i diagnozowanie potrzeb klienta,
- prowadzenie stałego nadzoru nad sytuacją u klienta i raportowanie jej przełożonym,
- posiadanie dogłębnej wiedzy nt. działalności klienta,
- przygotowanie strategii pracy z klientem,
- bieżące monitorowanie czasu pracy zaplanowanych/zrealizowanych zgłoszeń,
- bieżące monitorowanie stanu realizowanych zgłoszeń,
- wypracowywanie żądanych poziomów obrotów,
- realizowanie i kontrolowanie planu finansowego,
- przedkładanie krótko i długo terminowych planów sprzedażowych,
- posiadanie wiedzy produktowej,
- czynny udział w negocjacjach umów serwisowych,
- poszukiwanie rozwiązań/narzędzi usprawniających pracę z klientem,
- koordynowanie średnich, projektów wdrożeniowych i/lub projektów wytwórczych samodzielnie,
- koordynowanie prac zespołów projektowych,
- tworzenie planu projektu i harmonogramu,
- organizacja i prowadzenie spotkań zespołów projektowych,
- raportowanie na życzenie Zarządowi statusu projektu,
- budżetowanie projektu i nadzór nad wykonaniem finansowym,
- branie czynnego udziału w usprawnianiu czynności wewnętrznych,
- wykonywanie innych doraźnych poleceń służbowych przełożonych (w ramach posiadanych kompetencji).
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe,
- minimum rok doświadczenia w opiece nad portfelem klientów,
- zrealizowanie co najmniej pięciu dużych umów usługowych, trwających dłużej niż pół roku,
- znajomość pakietu MS OFFICE,
- czynne prawo jazdy kat. B,
- umiejętność nawiązywania i budowania relacji z klientem,
- umiejętność organizacji, moderowania i prowadzenie spotkań z klientem oraz spotkań projektowych,
- umiejętność sprawnego motywowania członków zespołów wewnętrznych jak i po stronie klienta,
- umiejętność zarządzania konfliktem,
- certyfikat Prince 2 Practitioner i/lub Foundation – mile widziany.
Oferujemy:
- Boxy powitalne dla nowych pracowników
- Praca w największej spółce IT
- Pracowniczy Plan Emerytalny (PPE)
- Dofinansowanie okularów
- Drużyna Asseco Active Team
- Ubezpieczenie grupowe
- Karta Multisport
- Playroomy
- Owocowe dni
- Prywatna opieka medyczna
- System motywacyjny
- Spotkania integracyjne
- Dofinansowanie wypoczynku
Przyjdź do nas! - zobacz czym się zajmujemy: