Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny, jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce, obsługująca klientów indywidualnych i biznesowych.
Jako pierwszy polski bank w historii otrzymaliśmy prestiżowy tytuł:
„Najlepszy europejski bank detaliczny 2015” przyznawany przez „Retail Banker International”.
W związku z dynamicznym rozwojem innowacyjnego projektu T-Mobile Usługi Bankowe realizowanego wspólnie z jedną z największych sieci komórkowych poszukujemy ambitnych Kandydatów i Kandydatek gotowych do rozpoczęcia współpracy z najszybciej rozwijającym się Bankiem w Polsce w ramach rekrutacji na stanowisko:
Opiekun Klienta
Miejsce pracy: Kwidzyn
Opis Twojego stanowiska:
- aktywna sprzedaż produktów bankowych (głównie produkty kredytowe) poprzez inicjowanie rozmowy sprzedażowej z Klientami
- pozyskiwanie nowych Klientów spoza salonu i tworzenie od podstaw własnej bazy kontaktów
- podejmowanie działań promocyjnych (rozdawanie ulotek, gadżetów, akcje promocyjne)
- realizacja celów sprzedażowych zgodnie z wewnętrznie określonymi standardami Banku
- obsługa Klientów T-Mobile Usługi Bankowe
Oczekujemy od Ciebie:
- umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania długotrwałych relacji z Klientami
- umiejętności identyfikowania potrzeb i oczekiwań Klienta
- umiejętności przekonywania i dobrej argumentacji
- nastawienia na osiąganie najlepszych wyników sprzedażowych
- gotowości do pracy w trybie zmianowym – również w weekendy
- min. wykształcenia średniego (zdana matura) – warunek konieczny
Mile widziane:
- doświadczenie w sprzedaży lub bankowości
Oferujemy:
- umowę o pracę
- wynagrodzenie składające się ze stałej miesięcznej podstawy oraz premii, której wysokość zależy od uzyskanego wyniku sprzedaży i nie jest w żaden sposób ograniczona
- pakiet socjalny (karta Multisport, prywatna opieka medyczna oraz świadczenia dla rodziców małych dzieci)
- pakiet szkoleń
- możliwości rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturach T-Mobile Usługi Bankowe zgodnie z przygotowanymi ścieżkami kariery