Asseco Data Systems S.A. to przede wszystkim ludzie – specjaliści w swoich dziedzinach i ich rosnące z każdym dniem doświadczenie. Atrakcyjne zawodowe wyzwania i możliwości oraz wsparcie ze strony firmy – to u nas norma. Nie realizujemy projektów prostych i łatwych, dlatego zatrudniamy najlepszych, a rekrutacja nie należy do najłatwiejszych. Ale kiedy już przyjmiemy nowego członka zespołu, dbamy o to, aby był zmotywowany do działania i doceniony za ciężką pracę. Nasi pracownicy nie mają szansy poznać, czym jest stagnacja i nuda w pracy. Przydzielamy ich do różnorodnych projektów, przy których pełnią zróżnicowane role, aby mogli rozwijać swoje kompetencje.
Nie czekaj – już dziś złóż swoją aplikację, chętnie Cię poznamy
Zadania:
- opieka nad wyznaczonymi klientami:
- budowanie, utrzymywanie i ulepszanie długoterminowych relacji z klientem zewnętrznym,
- nadzór nad obsługą klienta, zgodną z zapisami umowy i obowiązującą w organizacji strategią pracy z klientem,
- diagnozowanie problemów u klienta i przeciwdziałanie niepożądanym ewentualnym skutkom,
- stanowienie pierwszego poziomu eskalacji w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w realizacji zapisów umów,
- przeprowadzenie wizytacji u każdego klienta zależnie, zgodnie z kalendarzem spotkań,
- analizowanie i diagnozowanie potrzeb klienta,
- prowadzenie stałego nadzoru nad sytuacją u klienta i raportowanie jej przełożonym,
- posiadanie wiedzy na temat działalności klienta,
- bieżące monitorowanie czasu pracy zaplanowanych/zrealizowanych zgłoszeń,
- bieżące monitorowanie stanu realizowanych zgłoszeń,
- wypracowywanie żądanych poziomów obrotów,
- realizowanie i kontrolowanie planu finansowego,
- przedkładanie krótko i długo terminowych planów sprzedażowych,
- posiadanie wiedzy produktowej,
- czynny udział w procesie negocjacji umów serwisowych,
- poszukiwanie rozwiązań/narzędzi usprawniających pracę z klientem,
- koordynowanie małych, projektów wdrożeniowych i/lub projektów wytwórczych samodzielnie,
- zarządzanie strategią komunikacji, konfiguracji, ryzyka, jakości ze wsparciem merytorycznym przełożonego/opiekuna,
- czynny udział w usprawnianiu czynności wewnętrznych,
- stałe monitorowanie dostępnej w zasobach firmy literatury fachowej i branżowej.
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie (minimum 1 rok) w opiece nad portfelem klientów,
- zrealizowane co najmniej dwie duże umowy usługowe, trwające dłużej niż pół roku,
- czynne prawo jazdy kat. B,
- samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu.
- podstawowa wiedza na temat zamówień publicznych,
- średnio zaawansowana wiedza na temat prawa regulującego zagadnienie informatyzacji podmiotów publicznych.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- home office,
- system motywacyjny,
- narzędzia pracy,
- współpracę z ekspertami,
- dzielenie się wiedzą,
- ciekawe projekty,
- ubezpieczenie grupowe,
- opiekę zdrowotną,
- kartę sportową,
- owoce,
- fundusz kulturalny,
- dofinansowanie wypoczynku.