Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne.
Zadania:
• obsługa Klienta zgodnie ze standardami Firmy,
• aktywna sprzedaż produktów i usług Banku;
• budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami,
• budowanie pozytywnego wizerunku Firmy,
• raportowanie działań i wyników,
• minimum 6-miesięczne doświadczenie w sprzedaży usług jest warunkiem niezbędnym,
• wykształcenie min. średnie jest warunkiem niezbędnym,
• łatwość nawiązywania kontaktów i budowania długotrwałych relacji,
• wysoka motywacja i pogodne nastawienie,
• zaangażowanie oraz konsekwencja w działaniu,
• wysoka zdolność organizacji pracy własnej,
• dyspozycyjność,
• dobra znajomość obsługi komputera (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint);
• wysoka odpowiedzialność i kultura osobista,
• atrakcyjne wynagrodzenie i premie,
• niezbędne narzędzia pracy,
• stałą pracę w oparciu o umowę o pracę,
• pracę w znanej firmie o ugruntowanej pozycji,
• szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe,
• ciekawą i pełną wyzwań pracę,